ترکیب رسمی بایرن مونیخ و منچستر یونایتد؛ کین در مقابل هویلوند

ترکیب رسمی بایرن مونیخ و منچستر یونایتد؛ کین در مقابل هویلوند

پایگاه خبری فوتبالی – ترکیب دو تیم بایرن مونیخ و منچستر یونایتد، برای جدال امشب آن‌ها در لیگ قهرمانان، مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ که در این فصل شروع ضعیفی را تحت هدایت اریک تن هاخ داشته اند و این سرمربی هلندی، علاوه بر مشکلات دیگر، مجبور بوده تا با مشکل بزرگی به نام مصدومیت دست و پنجه نرم کند.

حالا این تیم انگلیسی باید در شرایطی مهمان بایرن مونیخ آماده توخل باشد که لیست بلند بالایی از مصدومان خود دارد که شامل ستارگان خط دفاعی خود مانند، رافائل واران و لوک شاو یا خریدهای جدیدش در خط هافبک مانند میسون مونت و سوفیان امرابط است.

در طرف دیگر، مصدومان بزرگ بایرن مونیخ، رافائل گریرو مدافع تازه وارد این تیم از دورتموند و مانوئل نویر هستند که البته این دروازه بان با تجربه آلمانی مدت طولانی است که از میادین به دور است.

دو تیم بزرگ انگلیسی و آلمانی، در حالی امشب به مصاف یکدیگر می‌روند که بازی دیگر این گروه بین تیم‌های کپنهاگن و گالاتاسرای به میزبانی تیم ترکیه ای در حال برگزار است و به نظر نمی‌رسد که صعود از این گروه، برای هر کدام از این دو تیم، مشکل خاصی ایجاد کند.

نکته جالب توجه در ترکیب دو تیم، حضور مهاجمانی است که هر دو در این تابستان به تیم‌هایشان اضافه شدند. هر کین در ابتدا هدف اصلی منچستری‌ها بود اما در نهایت این بایرن مونیخ بود که با پرداخت مبلغ مورد نیاز، او را به خدمت گرفت و منچستر یونایتد نیز به سراغ هویلوند رفت.

باهم نگاهی به ترکیب دو تیم برای جدال امشبشان می‌اندازیم:

بایرن مونیخ:

اولرایش / لیمر - اوپامکانو - کیم - دیویس / کیمیش - گورتزکا / گنبری - موسیالا - سانه / کین  (1-3-2-4)

منچستر یونایتد : 

اونانا / رگیلون - مارتینز - لیندلوف - دالو / اریکسن - کاسمیرو / رشفورد - فرناندز - پییستری / هویلوند  (1-3-2-4)