مورد جالب چمن ورزشگاه آزادی؛ پرسپولیس از خودی ضربه خورد؟

مورد جالب چمن ورزشگاه آزادی؛ پرسپولیس از خودی ضربه خورد؟

پایگاه خبری فوتبالی- چمن ورزشگاه آزادی تا چه حد در باخت دیشب پرسپولیس مقصر بوده است؟

به گزارش فوتبالی، در اینکه چمن ورزشگاه آزادی شرایط ایده‌الی نداشته، جای هیچ شکی وجود دارد اما حالا که سرمربی پرسپولیس، کیفیت بد چمن را در دلایل شکست تیمش موثر دانسته(یحیی گل‌محمدی گفته خرابی زمین، هر دو تیم را تحت تاثیر قرار داده بود)، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به حرفهای یحیی گل‌محمدی واکنش نشان داده است.

مهیار عسگریان که با تسنیم صحبت کرده، اول از همه سراغ بررسی ادعای مهدی ترابی رفته که گفته پایش در یک چاله رفته و پیچ خورده است:" در رابطه با مصدومیت ترابی که گفته می‌شود به دلیل چمن مصدوم شده هم من در ورزشگاه حضور داشتم و هم چند بار صحنه مصدومیت را بررسی کردم و ندیدم که پای ترابی خالی شود یا در چمن گیر کند."

عسگریان در ادامه صحبتهایش به نکته قابل توجهی اشاره کرده است. اینکه وضعیت چمن ورزشگاه آزادی، یک جورهایی دستپخت خود پرسپولیسی‌ها بوده است:" با درخواست پرسپولیس چمن در اختیار بزرگواری قرار گرفت که مدیریت چمن ورزشگاه محل تمرین پرسپولیس را برعهده دارد تا چمن آزادی را به شرایطی برساند که مورد تأیید پرسپولیس است. بچه‌های ما با فرمان مسئول پرسپولیس، چمن را نگهداری کردند. این بزرگوار دو روز قبل از بازی با النصر عربستان و هم قبل و بعد بازی گفته بود شاید چمن به لحاظ شکلی زیبایی نداشته باشد اما ابعاد، کوتاهی و بلندی زمین مناسب است. این تغییرات با نظر مسئولی که پرسپولیس معرفی کرده بود، اعمال شد."

1293