هوادار - تراکتور؛ دبل خمز یا هت‌تریک فکری؟

هوادار - تراکتور؛ دبل خمز یا هت‌تریک فکری؟

پایگاه خبری فوتبالی - هوادار و تراکتور برای پنجمین بار در لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، هوادار و تراکتور در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر در تهران و بدون حضور تماشاگران به مصاف هم خواهند رفت. دیداری که به نوعی دیدار تیم‌های همسایه در جدول رده‌بندی تلقی می‌شود و دو تیم با سه امتیاز این بازی می‌توانند جهش قابل توجهی در جدول داشته باشند.

از آنجایی که هوادار تیمی تازه تاسیس است و سومین فصل خود را در لیگ برتر سپری می‌کند، دو تیم صرفا چهار بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند. مسابقاتی که حاصل آن دو برد برای تی‌تی‌ها، یک تساوی و یک برد برای تیم‌ بنفش‌پوش پایتخت می‌باشد. از دو بازی برگزار شده به میزبانی هوادار هم حاصل کار یک برد اقتصادی برای هر دو تیم بوده و این مسابقه در تهران تساوی نداشته است.

مورد جالب اینکه سرمربیان دو تیم در تقابل با تیم مقابل همیشه برنده بوده‌اند. محمود فکری با نساجی و استقلال توانسته در دو تقابل خود با تراکتور برنده باشد و پاکو خمز هم در تنها دیدار خود با هوادار به پیروزی رسیده و در بازی امروز طبیعتا رکورد صد در صد پیروزی یک یا هر دو سرمربی تغییر خواهد یافت.

اما بازیکن مشترک چندان زیادی بین اردوی تیم‌ وجود ندارد. در جمع تیم ‌میزبان قائم اسلامی‌خواه و ایوب کلانتری سابقه پوشیدن پیراهن تراکتور را در کارنامه دارند و در اردوی قرمزها هم صرفا سیدمحمد حسینی سابقه بازی برای بنفش‌ها را داراست. حسینی پس از درخشش در جمع هواداری‌ها، طی انتقالی نافرجام به استقلال پیوست و درنهایت سر از تراکتور درآورد.

1997