ستاره النصر جلوی پرسپولیس؛ کرواتی از فینال لیگ قهرمانان اروپا

ستاره النصر جلوی پرسپولیس؛ کرواتی از فینال لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی- در شبی که همه نگاه‌ها متوجه دو ستاره سرشناس خط حمله النصر بود، یکی دیگر از ستاره‌های این تیم نقش مهمی در پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس ایفا کرد.

به گزارش فوتبالی، مانه یا رونالدو؟ قبل از بازی اگر از ستاره بازی النصر مقابل پرسپولیس سوال می‌شد همه می‌گفتند یکی از این دو بازیکن قرار است برگ برنده عربستانی‌ها در ورزشگاه آزادی باشد. بعد از سوت پایان بازی اما هیچ کدام از این دو گزینه جواب سوال نبود. 

گل‌ها را بازیکنان عربستانی زدند و از میان ستاره‌های اروپایی هم بروزویچ جلوتر از بقیه نام‌های بزرگ و آشنا ستاره تیمش بود. البته ستاره کروات خودش هم کم در دنیای فوتبال اسم و رسمی ندارد.

 در فاصله کمتر از سه ماه ستاره خط میانی تیم ملی کرواسی از پیراهن اینتر در فینال لیگ قهرمانان و بازی برابر منچسترسیتی به حضور در آسیا و رویارویی با پرسپولیس با پیراهن النصر رسید. اتفاقی که شاید سه ماه پیش از محالات بود اما حالا به واقعیت پیوسته و ستاره مرکز زمین اینتر حالا نبض بازی النصر را در دست گرفته است.

بروزوویچ درست مانند روزهای   در اینتر میل هجومی بالایی داشت و کلید و قفل بازی با پرسپولیس با حرکت و پاس گلی باز شد که استارتش را این کروات زد. یک و دوی او با رونالدو بود که فضای پشت دانیال اسماعیلی‌فر را شکار کرد و پاس کات بک او در نهایت با آشفتگی نعمتی و برخورد توپ با پای دانیال اسماعیلی‌فر مقاومت 70دقیقه‌ای علیرضا بیرانوند و قرمزها را شکست. زدن گل اول بازی، کار النصر را مقابل حریف ده نفره راحت کرد تا آنها بعد از رسیدن به گل دوم خیالشان از سه امتیاز راحت شود. 

4326