پیش بازی مس رفسنجان – آلومینیوم اراک / شرایط متفاوت

پیش بازی مس رفسنجان – آلومینیوم اراک / شرایط متفاوت

پایگاه خبری فوتبالی- مس رفسنجان برای فرار از بحران باید آلومینیوم را ببرد و تیم اراکی هم می‌خواهد همچنان از بالانشینی در جدول لذت ببرد.

به گزارش فوتبالی، در ادامه برنامه نصفه و نیمه هفته پنجم لیگ برتر مس رفسنجان میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود. دیداری که شرایطی متفاوت برای دو تیم دارد چرا که میزبان به دنبال شکستن طلسم نبردنش است و میهمان می‌خواهد روزهای خوبش را ادامه دهد.

* ساکت در لبه تیغ
مس رفسنجان در فصل جدید هنوز موفق به کسب پیروزی نشده است. 2 امتیاز تمام دستاورد ساکت الهامی و شاگردانش از چهار هفته ابتدایی لیگ است. هر چند الهامی نشان داده از مقایسه شدن با محمد ربیعی ناراحت می‌شود اما واقعیت این است که روند امتیازگیری تیم او نسبت به فصل قبل دچار تغییر محسوس شده و اگر در هفته پنجم هم نتواند رنگ برد را ببیند شرایطش روی نیمکت مسی‌ها متزلزل خواهد شد.

* جدولی باب میل ایرالکو
مجتبی حسینی بعد از باخت هفته اول تیمش مقابل پرسپولیس، سه برد متوالی کسب کرد و 9 امتیازی شد. ایرالکو در پی کسر امتیاز از سپاهان و تغییرات جدول حالا بالاتر از طلایی پوشان قرار دارد و قطعا نمی‌خواهد شرایط فعلی تغییر کند. حسینی و شاگردانش در تلاشند تا هر طور شده این بازی را ببرند و جایگاه خود را در بین تیم‌های بالانشین مستحکم کنند.

* به روایت آمار
تیم‌های مس رفسنجان و آلومینیوم که فصول مشترکی در لیگ یک و لیگ برتر داشته‌اند، در مجموع 12 مرتبه مقابل هم به میدان رفته‌اند که در این بین 7 بازی مساوی شده، 2 برد سهم تیم رفسنجان و 3 برد سهم تیم اراک بوده است.
در مصاف‌های لیگ برتری دو تیم هم مس یک مرتبه پیروز شده، ایرالکو 2 برد داشته و 3 بازی هم مساوی شده است.

* نتیجه هفته گذشته
مس رفسنجان در هفته چهارم مقابل تبریز با یک گل شکست خورد اما آلومینیوم اراک در خانه مقابل شمس آذر به پیروزی دو بر صفر دست پیدا کرد.

* جایگاه در جدول
مس رفسنجان که 2 امتیازی است با تفاصل 4- در رده سیزدهم جدول رده بندی است و آلومینیوم با 9 امتیاز و تفاضل کمتر نسبت به استقلال در رده سوم قرار دارد.

هفته پنجم لیگ برتر
پنجشنبه 30 شهریور
مس رفسنجان – آلومینیوم اراک ساعت 18.15
تیم داوری: سیدوحید کاظمی، محمدعلی پورمتقی، امین زاهدی و مهرداد خسروی


6442