دریغ از حتی یک دریبل موفق؛ خبری از رونالدوی نابغه نبود

دریغ از حتی یک دریبل موفق؛ خبری از رونالدوی نابغه نبود

پایگاه خبری فوتبالی – رونالدو نه تنها در زدن گل به پرسپولیس ناکام ماند بلکه حتی نتوانست یک دریبل موفق در این بازی داشته باشد

به گزارش فوتبالی، بدون هیچ تردیدی در بازی امروز پرسپولیس و النصر عربستان، کریستیانو بود که در مرکز توجهات قرار داشت. فوق ستاره بین‌المللی النصر از مدت‌ها پیش که خبر حضورش در ایران منتشر شده بود در کانون توجهات قرار گرفته بود.

یکی از بزرگ‌ترین دلمشغولی‌های پرسپولیس و کادر فنی این تیم هم چگونگی مهار رونالدو در بازی امروز بود. اگرچه مربیان پرسپولیس در روزهای اخیر می‌گفتند که النصر فقط رونالدو نیست و این تیم بازیکنان خوبِ دیگری هم دارد اما مشخص بود که رونالدو دغدغه بزرگی برای آنهاست.

در روز موعود اما اتفاق دیگری افتاد. رونالدو در دقایق زیادی اسیر یارگیر فشرده مدافعان و هافبک‌های پرسپولیس شد و نتوانست انتظاراتی را که از او می‌رفت برآورده کند. حتی در ایران هم خیلی‌ها منتظر گلزنی رونالدو و دیدن شادی گل معروفش بودند اما انگار روز، روزِ رونالدو نبود.

او یک بار هم یک فرصت عجیب و ناگهانی برای گلزنی به دست آورد توپ را با ضربه سر به جایی زد که علیرضا بیرانوند حضور داشت. از دست دادن این فرصت از داخل محوطه 6 قدم این ذهنیت را به وجود آورد که رونالدو امروز گل‌بزن نیست.

اما اتفاق بدتری هم در انتظار فوق ستاره بود. او نه تنها هیچ گلی برای تیمش نزد نتوانست حتی یک دریبل موفق هم انجام بدهد! این جزو اتفاقات نادر روزگار است که کریس نتواند در یک بازی حتی یک دریبل هم بزند!

شاید چمن ناهموار ورزشگاه آزادی هم در عدم موفقیت رونالدو تاثیر داشت اما هر چه که بود رونالدو در مقابل پرسپولیس روز خوبی را سپری نکرد و النصر چند بازیکن داشت که در مقابل پرسپولیس بهتر و موثرتر از فوق ستاره پرتغالی بازی کردند.

1359