قربانیِ غیر منتظره چمن آزادی؛ ترابی مصدوم شد و بیرون رفت

قربانیِ غیر منتظره چمن آزادی؛ ترابی مصدوم شد و بیرون رفت

پایگاه خبری فوتبالی – نگرانی‌ها درباره وضعیت بدِ زمین چمن ورزشگاه آزادی بیهوده نبود.

به گزارش فوتبالی، از مدت‌ها پیش چمن ورزشگاه آزادی و وضعیت نامساعدش تبدیل به یک سوژه مهم در رسانه‌ها شده بود. چون قرار بود در این ورزشگاه پرسپولیس و النصر در لیگ قهرمانان آسیا با هم بازی کنند.

نگرانی‌ عمده درباره این ورزشگاه به ناهمواری زمین و تاثیر آن روی کیفیت بازی دو تیم بود. برخی هم نگران این بودند که رقبا و کشورهای همسایه با دیدن کیفیت این زمین چه حرف‌هایی خواهند زد.

اما امروز و از دقایقی پیش بازی شروع شد و زمین بی‌کیفیت ورزشگاه آزادی به شکلی هیچ کس فکرش را نمی‌کرد تاثیرش را روی بازی گذاشت.

در دقیقه 6 بازی مهدی ترابی در میانه‌های زمین پا به توپ شد تا به سمت دروازه حریف برود. اما بدون این که کسی به او نزدیک شود خودش پایش پیچ خورد و به زمین افتاد. به نظر می‌رسید که ناهموار بودن زمین باعث مصدومیت او شده است.

از همان لحظه‌ای که ترابی به زمین خورد مشخص بود که مصدومیتش جدی است. او بعد از یک مداوای سطحی لحظاتی سعی کرد به بازی ادامه بدهد اما با اولین تصاحب توپ متوجه شد که قادر به ادامه بازی نیست.

به همین دلیل یحیی گل‌محمدی ناچار شد دست به یک تعویض اجباری بزند. ترابی که پرسپولیسی‌ها خیلی رویش حساب می‌کردند به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفت و شهاب زاهدی به جای او به زمین رفت.

1359