پیش بازی هوادار – تراکتور/ طلسم 10 هفته‌ای شکسته می‌شود؟

پیش بازی هوادار – تراکتور/ طلسم 10 هفته‌ای شکسته می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- تیم‌های هوادار و تراکتور دومین بازی هفته پنجم را برگزار خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، در ادامه بازی‌های اولین روز هفته پنجم لیگ برتر هوادار میزبان تراکتور خواهد بود. جدال شاگردان محمود فکری و پاکو خمز در حالی انجام خواهد شد که عطش تیم تهرانی برای پیروزی در این بازی بیشتر از میهمانش است.

* طلسم 10 هفته‌ای هوادار
بنفش های پایتخت مدت زیادی است که در لیگ برتر طعم برد را نچشیده‌اند. آخرین پیروزی آنها به هفته 24 فصل قبل برمی‌گردد که توانستند در انزلی مقابل ملوان به پیروزی 2 بر یک دست پیدا کنند. آن بازی در تاریخ 10 فروردین برگزار شد تا روی کاغذ از آخرین برد هوادار بیش از پنج ماه بگذرد. البته آنها در این بین بازی یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل استقلال ملاثانی را بردند منتها در مسابقات لیگ ناکام بودند.
شکستن طلسم 10 هفته‌ای می‌تواند انگیزه خوبی برای محمود فکری و شاگردانش در این بازی باشد.

* تراکتور به دنبال مدعی شدن
تراکتور تبریز در لیگ بیست و سوم شروع بدی داشت. این تیم سه هفته ابتدایی را باخت و هرچند نتوانست برنده پلی آف لیگ قهرمانان شود تا حسرت تقابل این تیم با ستاره‌های مطرح شاغل در آسیا به دل هوادارانش بماند اما بعد از آن با کسب دو برد مقابل متوالی مقابل مس رفسنجان و استقلال خوزستان به تعطیلات رفت تا با روحیه بالا آماده شروع دوباره لیگ شود.
پاکو خمز در تلاش است تا با پیروزی در این بازی امتیاز تیمش را به عدد 9 برساند و خودش را به مدعیان نزدیک‌تر کند.

* به روایت آمار
از آنجا که هوادار تیمی تازه تاسیس محسوب می‌شود فقط چهار تقابل با تراکتور دارد که آن هم در دو فصل اخیر رقم خورده است. در این بین یک برد سهم هوادار بوده، یک بازی مساوی شده و دو مرتبه هم تراکتور پیروز میدان شده است.

* نتیجه هفته گذشته
در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر هوادار در اصفهان مقابل ذوب آهن به تساوی بدون گل رسید و تراکتور در خوزستان مقابل استقلال این استان پیروزی یک بر صفر به دست آورد.

* جایگاه در جدول
هوادار با 5 امتیاز از 4 بازی در رده هشتم جدول است و تراکتور 6 امتیازی در رتبه ششم جدول قرار دارد.

هفته پنجم لیگ برتر
چهارشنبه 29 شهریور
هوادار – تراکتور ساعت 18
تیم داوری: علی بای، امیرمحمد داودزاده، محسن سلطانی، احمد محمدی


6442