پیش بازی ملوان – پیکان/ ماموریت ویژه تارتار در انزلی

پیش بازی ملوان – پیکان/ ماموریت ویژه تارتار در انزلی

پایگاه خبری فوتبالی- دوئل تفکرات مهدی تارتار و رسول خطیبی جذابیت‌های خاص خودش را دارد.

به گزارش فوتبالی، مسابقات لیگ برتر بعد از تعطیلات حدودا سه هفته‌ای، قرار است از فردا چهارشنبه مجددا به صورت نصفه و نیمه از سر گرفته شود چرا که رقابت‌های هفته پنجم به دلیل همراهی برخی بازیکنان استقلال و گل گهر با تیم امید و حضور تیم‌های سپاهان، پرسپولیس و نساجی در لیگ قهرمانان آسیا فقط با برگزاری چهار مسابقه دنبال خواهد شد. در اولین بازی تیم ملوان میزبان پیکان است. دیداری که هر دو تیم انگیزه‌های قابل توجهی برای پیروزی در آن دارند.

* ملوانی که می‌خواهد زبل باشد
شاگردان مهدی تارتار شروع خوبی در لیگ نداشتند اما با پیروزی مقابل فولاد و متوقف کردن گل گهر پرستاره توانستند با روحیه بالا وارد تعطیلات موقت لیگ شوند. آنها با انگیزه کسب تمام امتیازات این بازی خانگی وارد زمین خواهند شد و هدفشان حفظ روند مثبت در نتیجه گیری است.

* بردهای پیکان استارت می‌خورد؟
رسول خطیبی تیم خوبی ساخته که عملکرد قابل قبولی در زمین از خود نشان می‌دهد اما آنطور که باید نتیجه نمی‌گیرد. آنها سه بازی را مساوی کرده‌اند و با شکست مقابل سپاهان به تعطیلات رفتند و حالا قصد دارند شروعی خوب رقم بزنند.

* به روایت آمار
ملوان بندر انزلی و پیکان تا به حال 20 مرتبه مقابل هم قرار گرفته‌اند که در این بین سهم ملوان 5 برد و سهم پیکان 9 برد بوده و 6 بازی هم مساوی شده است. ناگفته نماند که ملوان هرگز در خانه به پیکان نباخته و حالا مهدی تارتار ماموریت حفظ این رکورد را دارد.

* نتیجه هفته گذشته
ملوان بندر انزلی در چارچوب هفته چهارم لیگ توانست در خانه تیم گل گهر سیرجان را تساوی یک بر یک متوقف کند. پیکان اما در خانه مقابل سپاهان شکست سنگین سه بر یک را تجربه کرد.

* جایگاه در جدول
ملوان با 4 امتیاز از چهار مسابقه در رده دهم جدول ایستاده و پیکان با سه امتیاز در رتبه دوازدهم است.

هفته پنجم لیگ برتر
چهارشنبه 29 شهریور
ملوان بندر انزلی – پیکان ساعت 17.45
تیم داوری: شبیر بهروزی، سیدیعقوب حجتی، علی رعیت، حسین زیاری


6442