پنجمین بازیکن از پی‌اس‌جی هم راهی لیگ قطر شد

پنجمین بازیکن از پی‌اس‌جی هم راهی لیگ قطر شد

پایگاه خبری فوتبالی - پی اس جی که مالکانی قطری را دارد، حالا با کمک فوتبال قطر توانسته به شرایط مالی باشگاهش سر و سامان ببخشد چرا که بازیکنان مازاد خود را راهی لیگ فوتبال این کشور کرده و در کنارش درآمدزایی کرده است!

به گزارش فوتبالی، لیگ قطر در روزهای اخیر بازیکنان مختلفی را از پی اس جی خریده است. قطری ها نمی خواهند در رقابت با لیگ عربستان کم بیاورند. در این تابستان یونس الهناش (الشمال)، مارکو وراتی (العربی)، دیالو (العربی) و درکسلر (الاهلی) از پی اس جی راهی لیگ قطر شده بودند و حالا پنجمین بازیکن هم همین مسیر را طی کرده است. در حقیقت الیاس حسنی مهاجم 18 ساله پی اس جی نیز قرضی راهی السد شده است.

در حقیقت اکیپ گزارش داده است که یوفا در حال تحقیقات است که ایا پی اس جی با فروش بازیکنانش به لیگ قطر، مرتکب اقدامی غیرقانونی شده و فیرپلی مالی را دور زده است یا نه. در واقع یوفا اگر به این نتیجه برسد که باشگاه فروشنده و باشگاه خریدار رابطه نزدیکانی دارند، ممکن است که 80 میلیون یورویی که به حساب های پی اس جی اضافه شده را لحاظ نکنند و بدین ترتیب ممکن است که تیم پاریسی در زمینه فیرپلی مالی به مشکل بخورد. البته پی اس جی معتقد است که در فروش این پنج بازیکن مرتکب هیچ تخلفی نشده است. 

حسنی به صورت قرضی راهی السد شده است. پیش از این دیالو با 15 و وراتی با 45 میلیون یورو راهی العربی شده بودند و درکسلر با 20 میلیون یورو به پی اس جی رفته بود. 

در هر صورت به نظر می رسد که یوفا در حال حاضر مشکوک است که پی اس جی با استفاده از فروش بازیکنانش به قطر، فیرپلی مالی را دور زده باشد.

4125