کیانی با هر پیراهنی در تبریز محبوب است

کیانی با هر پیراهنی در تبریز محبوب است

پایگاه خبری فوتبالی - مهدی کیانی شاید تنها بازیکنی باشد که با هر پیراهنی در تبریز، محبوبیت ویژه‌ای دارد.

به گزارش فوتبالی، مهدی کیانی که سه مقطع سابقه بازی در تراکتور را در لیگ برتر دارد، در نهایت پس از بازگشت از مس رفسنجان به این تیم در نیم فصل لیگ بیست‌ویکم، پس از یک و نیم فصل به پایان کار خود با تیم محبوبش رسید تا به نظر این جدایی برای کاپیتان تراکتور به عنوان بازیکن، آخرین جدایی بوده باشد.

کیانی البته پیشنهاد مربیگری در تراکتور و دستیاری پاکو‌ خمز را نپذیرفت و دوست داشت به فوتبال خود ادامه دهد ولی وقتی از عدم علاقه مدیران این تیم به عنوان ادامه کار به عنوان بازیکن مطلع شد، راه جدایی را برگزید و به خیبر خرم‌آباد پیوست.

با این حال مهدی کیانی شاید تنها بازیکنی در تبریز باشد که با هر پیراهنی پای به ورزشگاه یادگار امام(ره) این این شهر می‌گذارد، محبوب سکوهاست. کیانی دیروز در قالب تیم خیبر برای دیدار با مس سونگون به تبریز سفر کرده بود و در دیداری که تعداد تماشاگران اندکی حضور داشتند، شاید بالای صد درخواست برای عکس سلفی دریافت کرد!

کاپیتان سابق تراکتور با خوشرویی به درخواست‌های هواداران و عوامل ورزشگاه که با دیدن بازیکن محبوب خود به وجد آمده بودند، پاسخ مثبت می‌داد و حتی خستگی و ناراحتی مفرط وی پس از پایان بازی و شکست تیمش هم منجر نشد تا کیانی مقابل علاقه‌مندان خود ترشرویی کند.

در نهایت روز پرماجرا برای کاپیتان کیانی در تبریز با شکست به پایان رسید تا وی با ناراحتی این شهر را ترک کند و درخواست انجام مصاحبه را هم نپذیرد. نکته جالب از سکانس پایانی کیانی در تبریز جایی بود که وی در پاسخ به سوال هواداری مبنی بر اینکه چرا در تراکتور نمانده، مدعی شد که نخواستند که ما بمانیم تا مشخص شود کاپیتان بابت جدایی از تیم محبوب خود راضی نبوده است.

1997