نمکی دوباره بر زخم‌های تن هاخ؛ مصدوم شدن یک مدافع دیگر منچستر یونایتد

نمکی دوباره بر زخم‌های تن هاخ؛ مصدوم شدن یک مدافع دیگر منچستر یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی – ون بیساکا در بازی مقابل برایتون، به دلیل بیماری بر روی نیمکت منچستر یونایتد قرار گرفت و هنگامی که در دقیقه 85 به عنوان یار تعویضی به زمین آمد، با مصدومیتی جدید مواجه شد. باشگاه منچستر یونایتد تایید کرده است که این مدافع راست انگلیسی، پس از مصدومیتی که بعد از حضور کوتاه خود در بازی مقابل برایتوت متحمل شد، برای مدتی از میادین به دور خواهد بود.

شاگردان اریک تن هاخ، آغازی بحث برانگیز را در شروع این فصل لیگ جزیره تجربه کرده اند و مشکلات خارج از زمین آن‌ها به همراه عملکرد ضعیفشان در زمین بازی، نتایج ناخوشایندی برای آن‌ها رقم زده است.

شیاطین سرخ، برای بازی ابتدایی خود در لیگ قهرمانان این فصل آماده می‌شوند و باید چهارشنبه شب در آلیانز آرنا به مصاف بایرن مونیخ بروند و در این شرایط، اوضاع لیست مصدومان آن‌ها با غیبت ون بیساکا، وخیم تر نیز شده است. گفته می‌شود که ون بیساکا، برای دو ماه از ترکیب منچستری‌ها به دور خواهد بود. علاوه بر او، لوک شاو و تایرل مالاسیا، مدافع چپ‌های این تیم، به همراه واران در قلب خط دفاعی و میسون مونت در خط میانی شیاطین سرخ نیز به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نیستند، همچنین سوفیان آمرابات، هافبک جدید یونایتدی‌ها نیز به دلیل مصدومیت هنوز موفق نشده برای تیم جدیدش به میدان برود.

2102