عکس؛ لایی خوردن کروس از بازیکن ژاپنی

عکس؛ لایی خوردن کروس از بازیکن ژاپنی

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در این هفته از رقابت های لالیگای اسپانیا، رئال مادرید و رئال سوسیداد در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد مقابل رئال سوسیداد کامبک بزند و با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، یکی از صحنه های جالب این بازی، لایی خوردن تونی کروس از بازیکن ژاپنی رئال سوسیداد یعنی تاکفوسا کوبو بود. در اواخر نیمه اول این دیدار در حالی که رئال سوسیداد با نتیجه یک بر صفر از رئال مادرید جلو افتاده بود، تاکفوسا کوبو تصمیم گرفت که مقابل تونی کروس یک حرکت نمایشی را به اجرا در بیاورد. این بازیکن ژاپنی توپ را از بین پاهای تونی کروس عبور داد.

البته بازیکن آلمانی رئال مادرید نگذاشت که کوبو از او رد شود و با خطا کردن او را متوقف کرد. کوبو بازیکن آینده داری است که در بازی رئال مادرید و رئال سوسیداد هم یک گل به ثمر رساند که البته آفساید اعلام شد.

کوبو از سال 2019 تا 2022 بازیکن رئال مادرید بوده است که به طور قرضی در تیم های دیگر بازی کرده است. او در تابستان 2022 با قراردادی قطعی به رئال سوسیداد پیوست.

1470