کرمانی‌مقدم: پرسپولیس مقابل النصر برنده نشود، بازنده هم نیست

کرمانی‌مقدم: پرسپولیس مقابل النصر برنده نشود، بازنده هم نیست

پایگاه خبری فوتبالی- از دید پیشکسوت پرسپولیس، شرایط این تیم در آستانه بازی حساس با النصر، مطلوب است.

به گزارش فوتبالی، اولین بازی پرسپولیس در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا فردا مقابل تیمی برگزار می‌شود که ستاره‌های سرشناسی در آن حضور دارند. مرتضی کرمانی‌مقدم صحبتهایش با خبرنگار فوتبالی را از این بازی شروع می‌کند:" پرسپولیس شرایط خوبی دارد. درست است که ما در پست مهاجم ضعف داریم اما در کل شرایط تیم مطلوب است. النصر، رونالدو، مانه و بازیکنان مطرحی دارد اما فکر میکنم این تعداد بازیکن تاثیر زیادی ندارد. از نظر من پرسپولیس بهتر است. این تیم عربی شب سختی را مقابل پرسپولیس خواهد داشت."

از کرمانی‌مقدم درباره نبیل باهویی خرید جدید پرسپولیس پرسیدیم. بازیکنی که حضورش در پرسپولیس، حواشی مختلفی به همراه داشته است:" آقای گل‌محمدی در جریان جذب این مهاجم نبوده است. به هر حال این بازیکن با پرسپولیس قرارداد بسته است. باید منتظر بمانیم‌ و ببینیم چه عملکردی دارد.انشالله مانند بازیکنان قدیم خارجی که می گرفتیم نباشد، آنها فقط می‌آمدند پول می‌گرفتند و عملکرد خوبی هم نداشتند."

در شرایطی که برخی طرفداران پرسپولیس نگران خط حمله بسیار ترسناک النصر هستند، از دید کرمانی‌مقدم، جای نگرانی خاصی نیست:" پرسپولیس خط دفاعی خوبی دارد. انشالله بیرانوند به این بازی برسد و گُلر اصلیمان را در این بازی داشته باشیم چون النصر خط حمله خیلی خوبی دارد. ما باید به پرسپولیس روحیه بدهیم. به نظرم پرسپولیس اگه نَبَرد بازنده هم نیست".

6768