رونالدو در گران‌‌ترین سوییت تهران مستقر می‌شود؛ 44 میلیون ناقابل برای هر شب!

رونالدو در گران‌‌ترین سوییت تهران مستقر می‌شود؛ 44 میلیون ناقابل برای هر شب!

پایگاه خبری فوتبالی– ستاره‌های گران‌قیمت النصر فردا وارد تهران می‌شوند و به گران‌قیمت‌ترین هتل تهران می‌روند

به گزارش فوتبالی، هنوز خبر دقیقی از زمان ورود کاروان النصر به تهران منتشر نشده است اما گفته می‌شود پرواز اختصاصی این تیم حدود ساعت 11 قبل از ظهر در تهران فرود می‌آید و اعضای این تیم بلافاصله به هتل اسپیناس پالاس منتقل می‌شوند. این هتل بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین هتل ایران است که 20 طبقه و 400 سوییت دارد.

از روزی که مشخص شد النصر عربستان باید برای بازی با پرسپولیس به تهران بیاید تنها چیزی که درباره‌اش اطمینان وجود داشت استقرار کاروان این تیم در هتل اسپیناس پالاس بود چرا که علاوه ویژگی‌های مثبتی مثل نزدیکی به ورزشگاه آزادی هم دارد

این هتل می‌تواند میزبانی شایسته‌ای از النصر و ستاره‌های بین‌المللی‌اش مثل کریستیانو رونالدو داشته باشد.

به نظر می‌رسد مرتفع‌ترین سوییت هتل یعنی «اسکای سوییت» در اختیار رونالدو قرار بگیرد. این سوئیت 200 متری چند اتاق خواب مستر دارد و امکان استفاده از مجموعه ورزشی هم برایش فراهم است. جکوزی، اینترنت پرسرعت، 2 تلویزیون 65 اینچ و تراس  از دیگر امکانات این سوییت است. هزینه این سوییت برای یک شب در روزهای عادی حدود 44 میلیون تومان است!

برای بقیه اعضای کاروان النصر هم احتمالا سوییت‌های سینگنچر در نظر گرفته خواهد شد که شامل سوییت‌های بدون بالکن و سوییت‌های بالکن‌دار است

این سوییت‌ها بین 110 تا 120 متر مساحت دارند و در طبقات 16 تا 20 هتل قرار دارند. قیمت این سوئیت‌ها در روزهای عادی بین 20 تا 21 میلیون تومان برای هر شب است. این سوییت‌ها دو تلویزیون 55 اینچی و دو سرویس بهداشتی و حمام جداگانه دارند.

النصری‌ها از ظهر فردا تا سه‌شنبه شب در این هتل می‌مانند و بامداد چهارشنبه ایران را با همان پروازی که آن‌ها را به تهران آورده است ترک می‌کنند. اقامت آنها کمتر از دو شبانه روز طول می‌کشد و احتمالا این باشگاه باید هزینه دو روز اقامت در هتل را بپردازد. اما این چیزی نیست که باعث نگرانی آنها شود.

با توجه به تعداد اعضای کاروان النصر که گفته می‌شود حدود 85 نفر هستند و میانگین هزینه 20 میلیونی هر سوییت، هتل اسپیناس پالاس برای این دو شب بیش از 3 میلیارد تومان درآمد خواهد داشت. البته جالب است که بدانید دو سال پیش که تیم ملی عراق برای برگزاری بازی مقدماتی جام جهانی به تهران آمده بود در همین هتل مستقر شدند و هزینه‌ای در حدود 4 میلیارد تومان داشتند! 

النصری‌ها بامداد چهارشنبه از ایران می‌روند اما حدود دو هفته بعد، این بار نوبت کاروان الهلال عربستان است که برای بازی با نساجی مازندران وارد تهران شود و به هتل اسپیناس برود.

الهلالی‌ها هم به احتمال فراوان برنامه‌ای شبیه به آنچه النصر در تهران دارد خواهد داشت و این بار نوبت نیمار است که در اسکای سوئیت مستقر شود.

1359