سه تیم بزرگ انگلیسی که به پدیده جوان سالزبورگ علاقه مند شده اند

سه تیم بزرگ انگلیسی که به پدیده جوان سالزبورگ علاقه مند شده اند

پایگاه خبری فوتبالی – آرسنال، لیورپول و منچستر یونایتد برای جذب اسکار گلوخ، پدیده جوان تیم سالزبورگ وارد رقابتی سه‌جانبه خواهند شد.

به گزارش فوتبالی، گلوخ که به تازگی و در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه، با انتقالی به ارزش 7 میلیون پوند به سالزبورگ پیوست، توسط سه غول بزرگ انگلیسی تحت نظر قرار گرفته است. این بازیکن جوان 19 ساله، در بازی‌های انتخابی یورو 2024، مقابل رومانی موفق به گلزنی شد.

گلوخ که در پست هافبک تهاجمی بازی می‌کند، 24 بازی را برای تیم اتریشی انجام داده است و 3 گل نیز برای تیمش به ثمر رسانده است. بارسلونا در طول پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه، به جذب او علاقه نشان داد اما این تیم سالزبورگ بود که زودتر از آبی اناری‌ها، موفق شد تا این بازیکن جوان را به خدمت بگیرد. 

تیم سالزبورگ به پرورش بازیکنان آینده دار پیش از ورود آن‌ها به بالاترین سطح فوتبال اروپا شهره دارد که می‌شود از جدیدترین مورد از استعدادهایی که سابقه حضور در این تیم را داشته اند، به ارلینگ هالند، ستاره درخشان منچستر سیتی و یکی از محتمل ترین نامزدهای توپ طلای امسال اشاره کرد. پرورش و فروش بازیکنان جوان در دنیای فوتبال جزو پر سودترین فعالیت‌ها محسوب می‌شود و حالا به نظر می‌رسد که این تیم اتریشی، دوباره بازیکن با استعداد دیگری را صید کرده است.

2102