عکس؛ تمسخر مسی توسط باشگاه آمریکایی با یک پیتزا!

عکس؛ تمسخر مسی توسط باشگاه آمریکایی با یک پیتزا!

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد یکشنبه، آتلانتا یونایتد از غیبت مسی به علت مصدومیت در ترکیب اینتر میامی استفاده کرد و تیم ستاره آرژانتینی را با نتیجه پنج بر دو در هم کوبید.

به گزارش فوتبالی، آتلانتا یونایتد در یک پیام توییتری سعی کرد که حسابی مسی را مسخره کند. در حقیقت آنها در یک پیام در شبکه اجتماعی ایکس به صورت کنایه‌وار به بازیکن آرژانتینی حمله کردند. مسی به خاطر مصدومیتی جزئی مقابل آتلانتا یونایتد حضور پیدا نکرد تا خودش را برای بازی فینال اوپن کاپ آماده کند.

مسی که به آتلانتا  سفر نکرده بود، در کنار خانواده اش ماند. لئو جمعه شب تصویری از پیتزا خوردنش در کنار خانواده منتشر کرده بود که همین مسئله باعث شد تا آتلانتایونایتد تصمیم بگییرد که او را سوژه کند.. در پایان بازی بامداد امروز، صفحه آتلانتا یونایتد تصویری از یک پیتزا را منتشر کرد که با گوجه های آن حرف L به نشانه کلمه Loser (به معنی بازنده) نقش بسته  است. آتلانتا با کنایه در توضیح این تصویر نوشته است:" بفرمایید پیتزا برای سفر!"

کمی بعد صفحه انگلیسی آتلانتا یونایتد پیام دیگری از جشن بازیکنان این تیم در رختکن منتشر کرد که به این عبارت اشاره شده بود:"همه با هم بگویید پنیر!" تا اشاره دیگری به پنیر پیتزا صورت بگیرد و لئو باز هم مورد تمسخر قرار بگیرد!

تاتا مارتینو سرمربی اینتر میامی در پایان بازی گفت که از دو روز پیش تصمیم گرفته بود که به مسی استراحت بدهد چرا که نگران بوده که حضور این بازیکن در این بازی باعث تشدید مصدومیتش شود.

4125