ستاره پرتغالی بارسلونا، اولین گلش را به چه کسی تقدیم کرد؟

ستاره پرتغالی بارسلونا، اولین گلش را به چه کسی تقدیم کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی – ژائو کانسلو، مدافع پرتغالی بارسلونا، اولین گلش برای تیم جدید خود را، به مادرش که در سال 2013، طی یک تصادف از دنیا رفت، تقدیم کرد.

به گزارش فوتبالی، کانسلو که با قراردادی قرضی، در این تابستان از منچستر سیتی به بارسلونا پیوست، در بازی دیشب این تیم مقابل رئال بتیس، در دومین بازی خود برای آبی اناری‌ها، موفق شد تا اولین گلش را به ثمر برساند. 

کانسلو پس از بازی، عکسی از خود را منتشر کرد که در آن با انگشتانش به آسمان اشاره می‌کرد و درباره این شادی گل نوشت:" همیشه بخاطر تو، مادر. زنده باد بارسا."

هر دو خرید روز آخری بارسلونا، یعنی ژائو کانسلو و ژائو فلیکس، موفق شدند تا در این بازی برای بارسا گلزنی کنند تا به پیروزی 0-5 این تیم مقابل بتیس کمک کرده باشند. کانسلو که در سیتی عملکردی درخشان داشت، پس از کشمکشی که با گواردیولا داشت، از چشم این سرمربی اسپانیایی افتاد و در نتیجه جایگاه خود در ترکیب سیتزن‌ها را از دست داد. او فصل گذشته به صورت قرضی به بوندسلیگا و بایرن مونیخ نقل مکان کرد اما تیم آلمانی در نهایت تصمیم گرفت تا قرارداد او را دائمی نکند تا اینکه این ستاره پرتغالی، در آخرین روز پنجره نقل و انتقالاتی تابستان، چمدان‌های خود را به مقصد اسپانیا بست. 

2102