اولین گل کاشته بارسلونا پس از رفتن مسی (عکس)

اولین گل کاشته بارسلونا پس از رفتن مسی (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته پنجم از رقابت های لالیگای اسپانیا، بارسلونا و رئال بتیس به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بارسلونا موفق شد با نتیجه پرگل پنج بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، شاید ویژه ترین گل بارسلونا در این بازی گل فران تورس بود. در این دیدار در دقیقه 62 بازی فران تورس موفق شد از روی ضربه ایستگاهی دروازه رئال بتیس را باز کند. این گل از آن جهت ویژه بود که بارسلونا خیلی وقت بود که موفق نشده بود از روی ضربه ایستگاهی گلزنی کند.

آخرین باری که آبی و اناری پوشان از روی کاشته موفق شده بودند گلزنی کنند، به زمانی بر می گشت که هنوز لیونل مسی را در اختیار داشتند. در حقیقت بارسلونا آخرین بار در فصل 2020/21 بود که از روی یک ضربه ایستگاهی گلزنی کرده بود. در آن زمان لیونل مسی در بازی بارسلونا مقابل والنسیا که در هفته سی و چهارم رقابت های لالیگای اسپانیا برگزار می شد، از روی ضربه ایستگاهی برای بارسا گلزنی کرده بود. از آن بازی به بعد دیگر هیچ بازیکنی برای بارسلونا از روی ضربه ایستگاهی گلزنی نکرده بود تا این که فران تورس این کار را مقابل رئال بتیس انجام داد.

تماشای گل کاشته فران تورس به بتیس

1471