زارع: امیدوارم فردا مدال طلا کسب کنم

زارع: امیدوارم فردا مدال طلا کسب کنم

پایگاه خبری فوتبالی- کشتی‌گیر وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران پس از اینکه توانست به فینال مسابقات جهانی صعود کند، گفت:‌ امیدوارم مدال طلا را به مردم ایران هدیه کنم.

به گزارش فوتبالی، امیرحسین زارع که در مرحله نیمه نهایی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ توانست قهرمان المپیک را شکست دهد و به فینال برسد، اظهار کرد: سال گذشته این کشتی با یک اشتباه از دستم در رفت و خوشبختانه با کمک مربیان و آنالیز خوبی که داشتیم، توانستم امروز پیروز شوم.

وی ادامه داد: با توجه به آنالیزی که انجام دادیم قرار بود از زیر دستان حریف خود به پاهای او نرسم و قرار شد از بالای سر خرابش کنم، با توجه به اینکه آنالیز انجام داده بودیم، خداراشکر که همه چیز مثمرثمر واقع شد و توانستم این کشتی را ببرم.

کشتی‌گیر وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران با بیان اینکه کوچک هم مردم آمل هستم و خوشحالم که برایم انرژی مثبت می‌فرستند و برایم دعا می‌کنند، عنوان کرد: من این پیروزی را به آن‌ها بدهکار بودم و امیدوارم فردا مدال طلا کسب کنم و دل همه‌ آن‌ها را شاد کنم.

زارع در مورد اینکه شاهد فینال زودرس بودیم و به نظر کسب مدال طلا توسط وی قطعی به نظر می‌رسد، گفت: به امید خدا. نمی‌توان اینگونه گفت و هنوز کشتی گیر فینال مشخص نشده و هر دوی آن‌ها کشتی گیران توانمندی هستند و امیدوارم بتوانم آن کشتی را ببرم و طلا را به مردم عزیز ایران هدیه کنم.

2636