لحظه‌ای که داور ویدیویی جلوی اولین گل مهاجم گرانقیمت منچستریونایتد را گرفت

لحظه‌ای که داور ویدیویی جلوی اولین گل مهاجم گرانقیمت منچستریونایتد را گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - راسموس هویلوند تصور می کرد که توانسته اولین گلش را برای منچستریونایتد مقابل برایتون به ثمر برساند اما با بدشانسی این گل توسط داور ویدیویی مردود شد.

به گزارش فوتبالی، هویلوند 20 ساله که با 72 میلیون پوند از آتالانتا به یونایتد ملحق شد، به علت مصدومیت مجبور شد که اولین بازی خود در  ترکیب شیاطین سرخ را به تعویق بیاندازد.

اولین بازی هویلوند برای یونایتد در مقابل آرسنال بود که از روی نیمکت وارد زمین شد و نتوانست جلوی شکست تیمش با نتیجه سه بر یک را بگیرد.  هویلوند شنبه اما اولین حضور خود به عنوان بازیکن فیکس را در مقابل برایتون در اولدترافورد داشت. 

نیمه اول برای یونایتد خوب پیش نرفت چرا که دنی ولبک دروازه آنها را گشود تا شیاطین سرخ با شکست به رختکن بروند.  پیش از اتمام نیمه اول به نظر می رسید که یونایتد صاحب گل تساوی شده باشد. مارکوس رشفورد توانست توپ را به هویلوند برساند و مهاجم  دانمارکی نیز گلزنی کرد اما خوشحالی این مهاجم گرانقیمت دوامی نداشت چرا که داور ویدیویی این گل را مردود اعلام کرد. 

در حقیقت در تصاویر اهسته مشخص بود که پیش از آن که رشفورد به هویلوند پاس بدهد، توپ از خط رد شده و به اوت رفته است و بدین ترتیب جرد گیلت داور بازی، این گل را مردود اعلام کرد. 

4125