دلیل غیبت مسی در بازی امشب اینتر میامی

دلیل غیبت مسی در بازی امشب اینتر میامی

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی به آتلانتا سفر نکرد و غایب بازی امشب اینتر میامی در مقابل آتلانتا یونایتد در لیگ امریکا خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، بازیکن آرژانتینی دچار مصدومیتی جدی نیست اما مصدومیتی جزئی دارد و پس از حضور در تیم ملی آرژانتین احساس خستگی می کند و بدین ترتیب در چمن مصنوعی ورزشگاه آتلانتا یونایتد حضور پیدا نخواهد کرد. پیش از این برخی نگران بودند که حضور لئو در این چمن باعث مصدومیتش شود اما در نهایت ستاره آرژآنتینی قرار نیست که در این بازی حضور داشته باشد. 

لئو در بازی دوم آرژانتین در مرحله راهیابی به جام جهانی مقابل بولیوی حضور پیدا نکرد و در بازی مقابل اکوادور نیز به خواست خودش تعویض شد. این بازیکن تصمیم گرفت که این هفته استراحت کند تا برای بازی حساس در فینال اوپن کاپ در مقابل هیوستون دینامو آماده باشد. اینتر میامی با مسی فاتح لیگز کاپ شده است و هفته آینده این فرصت را دارد تا جامی دیگر را کسب کند.

اینتر میامی حالا بدون مسی باید تلاش کند تا در لیگ آمریکا پیروز شود و شانس خود را برای حضور در مسابقات پلی آف افزایش بدهد. آنها در حال حاضر شش امتیاز تا دی سی یونایتد که در منطقه پلی آف قرار دارد، فاصله دارند و باید هب تلاش ادامه بدهند. بازی امشب نیز برای آنها خیلی مهم است.

4125