پس از بونوچی، این بار رونالدو از یوونتوس شکایت می‌کند

پس از بونوچی، این بار رونالدو از یوونتوس شکایت می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی – کریستیانو رونالدو، ستاره النصر، آماده می‌شود تا از باشگاه سابقش، یوونتوس، به خاطر حقوق معوقه اش در دوران همه گیری ویروس کرونا، شکایت کند.

به گزارش فوتبالی، به نقل از رسانه ایتالیایی Gazzetta، ستاره پرتغالی به دنبال اقدامی قانونی علیه بانوی پیر است تا 20 میایون یورو، حقوق معوقه خود را از این تیم طلب کند. گفته می‌شود که این مبلغ در طول دوران شیوع ویروس کرونا، به تعویق افتاده بود و این توافق انجام شده بود که به محض غلبه یوونتوس بر بحران‌های مالی آن دوران، این مبلغ به او پرداخت شود. هرچند، بر اساس گزارش‌ها کریستیانو همچنان مبلغی از یوونتوس دریافت نکرده است.

این ستاره 38 ساله، در تابستان 2018 به یوونتوس پیوست و قراردادی 4 ساله را با این تیم به امضا رساند. او پس از دوران خود در ایتالیا، دوباره به لیگ جزیره و منچستر یونایتد نقل مکان کرد تا اینکه در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان گذشته، راهی لیگ عربستان شد. 

باید دید که شکایت رونالدو برای دریافت حقوق معوقه خود، شرایط نامساعد یوونتوس را بدتر از پیش خواهد کرد یا خیر. لئوناردو بونوچی، هم تیمی سابق رونالدو نیز، بر اساس گزارش‌ها در حال آماده سازی اقدامی قانونی علیه بانوی پیر در زمینه ای دیگر است.

2102