جوزپه مه آتزا، میزبان نبردی دیگر میان دو تیم سرحال شهر میلان

جوزپه مه آتزا، میزبان نبردی دیگر میان دو تیم سرحال شهر میلان

پایگاه خبری فوتبالی – دو تیم آبی و قرمز پوش شهر میلان، امروز ساعت 19:30 به وقت ایران و در قالب رقابت‌های سری‌آ، به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، تقابل این دو غول ایتالیایی که سابقه دشمنی دیرینه‌ای باهم دارند، همیشه به خودی خود جذاب و تماشایی بوده است و حالا با توجه به فرم بسیار خوبشان، این جذابیت دو چندان شده است.

اینتر با فرم عالی خود پا به این میدان خواهد گذاشت، در حالی که در هر 5 بازی قبلی خود به پیروزی دست پیدا کرده است و در طرف مقابل نیز میلان به پشتوانه 4 برد و 1 تساوی از پنج نبرد اخیر خود، مقابل آبی پوشان صف آرایی خواهد کرد. این بازی را می‌شود به عنوان جدال تنها تیم‌های 9 امتیازی لیگ که تا به اینجای این رقابت‌ها، رکورد 100 درصد پیروزی را به جا گذاشته اند، نامگذاری کرد. اینتر با 8 گلی که در سه بازی ابتدایی لیگ به ثمر رسانده، در این زمینه با رقیب خود رکوردی یکسان دارد و به لطف بسته نگه داشتن دروازه خود تا به اینجای لیگ به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به میلان، بالاتر از آن‌ها در صدر جدول سری‌آ جای گرفته است.

هر دو تیم پس از این بازی باید در این هفته اولین بازی خود را در لیگ قهرمانان اروپا، به انجام برسانند. اینتر روز چهارشنبه به خانه رئال سوسیداد سفر خواهد کرد و میلان نیز سه شنبه شب، میزبان نیوکاسل خواهد بود.

2102