تیم ملی والیبال وارد هانگژو شد(عکس)

تیم ملی والیبال وارد هانگژو شد(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- اعضای تیم ملی والیبال ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی وارد هانگژو شدند.

به گزارش فوتبالی، نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی در هانگژو چین در حالی به صورت رسمی از یکم مهر ماه سال جاری با برپایی مراسم افتتاحیه آغاز خواهد شد که تیم‌ملی والیبال ایران، ۲۹ شهریور باید به مصاف تیم ملی نپال برود و در همین راستا اعضای تیم ملی ایران با استقبال اعضای کادر سرپرستی وارد دهکده بازی‌ها و در ساختمان محل استقرار ایران، مستقر شدند.  

مسابقات والیبال ساحلی بازی‌های آسیایی نیز از روز سه‌شنبه ۲۸ شهریور ماه در زمین‌های ساحلی شهر نینگ‌بو که ۱۷۰ کیلومتر با دهکده اصلی فاصله دارد، آغاز می‌شود و تا چهارم شهریور ادامه دارد و اعضای تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران نیز که روز پنج شنبه وارد چین شده بودند، امروز وارد دهکده نینگ بو می‌شوند تا رقابت خود با حریفان را آغاز کنند.

ملی‌پوشان والیبال ساحلی ایران الف (بهمن سالمی– سینا شوکتی) و ایران ب (عباس پورعسگری – علیرضا آقاجانی) هستند که تحت نظر حمید موحدی، سرمربی تیم ملی در این دوره از بازی‌ها حضور یافته‌اند.

ملی‌پوشان ساحلی ایران به تازگی با کسب عنوان قهرمانی مسابقات انتخابی المپیک در آسیای مرکزی مستقیما به مرحله سوم و نهایی رقابت‌های انتخابی قاره آسیا راه یافتند.

1999