الهلال در روز رونمایی از نیمار حریفش را تحقیر کرد

الهلال در روز رونمایی از نیمار حریفش را تحقیر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - الهلا عربستان در دیدار خانگی مقابل الریاض با نتیجه شش بر یک به پیروزی رسید تا با 16 امتیاز به صدر جدول صعود کند.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته ششم لیگ عربستان، جمعه شب از ساعت 21:30 به وقت تهران، تیم های الهلال عربستان و الریاض مقابل هم صف آرایی کردند. دو تیم پیش از شروع این مسابقه شرایط بسیار متفاوتی نسبت به هم داشتند. در واقع، الهلال با 13 امتیاز در رده دوم بود، اما الریاض تنها چهار امتیاز توانسته بود به دست بیاورد و در جایگاه شانزدهم لیگ هجده تیمی قرار داشت.

در نیمه اول، الهلا بدون شک تیم برتر میدان بود و از همان ابتدا روی دروازه الریاض فشار زیادی گذاشت. در دقیقه 30، یک پنالتی به سود میزبان اعلام شد و الکساندر میتروویچ صربستانی اولین گل را برای الهلال به ثمر رساند. در ادامه فشار الهلال همچنان پابرجا بود و در دقیقه 45+4 یاسر الشهرانی اختلاف را به دو گل افزایش داد.

الهلال در نیمه دوم طوفان به پا کرد. در دقیقه 64 نیمار به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و دقیقه 68، ناصر الدوساری گل سوم را به ثمر رساند. در دقیقه 83، مالکوم با پاس گل نیمار، گل چهارم را زد و حتی این پایان کار نبود. در دقیقه 87 و 90+5 الدوساری دو گل دیگر به ثمر رساند و در آخرین ثانیه های بازی، الریاض یکی از گل های خورده را جبران کرد.

4416