مدافع حاشیه ساز کاپیتان جدید وستهم شد

مدافع حاشیه ساز کاپیتان جدید وستهم شد

پایگاه خبری فوتبالی- کورت زوما ۱۹ ماه پس از آزار وحشتناک گربه خانگی اش به عنوان کاپیتان جدید وستهم منصوب شد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن فرانسوی پس از انتقال 105 میلیون پوندی دکلان رایس به آرسنال در تابستان جاری بازوبند چکش های لندن به ملی پوش فرانسوی داده شد.  زوما تا اینجای فصل هواداران وستهام  را تحت تاثیر عملکرد خوب خود قرار داده است، به طوری که دیوید مویس، سرمربی چکش ها ترجیح داده است که بازوبند را به صورت دائمی به او بدهد. روز جمعه و  طبق اعلام رسمی سرمربی اسکاتلندی وستهام کورت زوما به عنوان کاپیتان تیم انتخاب شده است. مویس در مورد عملکرد زوما گفت :"او عملکرد بسیار خوبی داشته است. ما در چهار بازی ابتدایی سه برد و یک تساوی کسب کردیم، بنابراین او به عنوان کاپیتان تیم فصل را ادامه خواهد داد."

آینده زوما در استادیوم المپیک لندن در فوریه گذشته پس از اینکه سان اسپورت به طور انحصاری فاش کرد که او گربه خود را در یک ویدیوی بیمارگونه مورد آزار قرار داده، تحت تاثیر قرار گرفت. از این مدافع میانی که از زمان پیوستن به چلسی با مبلغ 32 میلیون پوند در سال 2021، 68 بازی برای چکش ها انجام داده است، در حالی که توسط برادرش به گربه اش لگد میزد ، فیلم گرفته شد و دولت هم گربه های او را از مالکیت کورت زوما پس گرفتند.

زوما، 28 ساله، پس از این حادثه منزجر کننده، 180 ساعت خدمات اجتماعی را به عنوان مجازات انجام داد و از داشتن گربه در آینده منع شد.او همچنین توسط باشگاه وستهم مبلغ 250000 پوند جریمه شد و  این مبلغ به خیریه های حمایت از حیوانات اهدا شد. مدافع سابق آبی ها بابت عملکرد خود عذرخواهی کرد و گفت : "این  یک دوره سخت برای من و خانواده ام بود اما خوشحالم که درسی شد تا بیشتر حامی حیوانات باشم."

۱۰۰۹