ادعای روز/ میرحیدری: مشکلی برای ثبت قرارداد آل کثیر و دابو نداریم

ادعای روز/ میرحیدری: مشکلی برای ثبت قرارداد آل کثیر و دابو نداریم

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه سپاهان اصفهان امروز تاکید کرد که این باشگاه هیچ مشکلی برای ثبت قرارداد دو بازیکن به نام‌های عیسی آل کثیر و برایان دابو ندارد. 

به گزارش فوتبالی، پیروز میرحیدری عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان عصر امروز به صورت تلفنی میهمان برنامه شبهای فوتبالی بود و درباره ماجرا و حواشی اخیر این باشگاه توضیحاتی داد.

در بخشی از این مصاحبه، مجری برنامه از میرحیدری درباره وضعیت عیسی آل کثیر و برایان دابو پرسید. قرارداد این دو بازیکن هنوز در فدراسیون و سازمان لیگ ثبت نشده است. در یکی دو ماه اخیر هم اغلب رسانه‌ها مدعی شده‌‌اند به دلیل این که باشگاه سپاهان از سقف قراردادها عبور کرده است این باشگاه نتوانسته قرارداد این دو نفر را ثبت کند. 

اما میرحیدری در پاسخ به مجری برنامه با اطمینان خاصی گفت: «در ابلاغی که من دیده بودم، خود دوستان کمیته نظارت بر نقل و انتقالات هم می‌گفتند مشکلی ندارد.»

میرحیدری اولین مسئول باشگاه سپاهان نیست که این خبر را تکذیب می‌کند. پیش از او محمدرضا ساکت مدیر عامل باشگاه سپاهان هم گفته بود سپاهان هیچ مشکلی برای ثبت قرارداد آل کثیر و دابو ندارد. 

قبل‌تر هم مدیر رسانه و مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان به طرق مختلف مثل توئیت و استوری اینستاگرام و حتی مصاحبه با برنامه‌های تلویزیونی اعلام کرده بودند که مشکلی برای ثبت قرارداد آنها وجود ندارد.

با این همه مدت‌هاست خبری از ثبت قرارداد آل کثیر و دابو نیست. در این مدت بارها شایعاتی هم درباره احتمال یا امکان جدایی آل کثیر از پرسپولیس مطرح شد. حتی رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تائید کرد که موضوع انتقال آل کثیر به پرسپولیس را بررسی و با این بازیکن صحبت کرده است!

با این وجود همه مسئولان باشگاه سپاهان این خبر را تکذیب کرده‌اند. آنها خبری را که تقریبا همه رسانه‌ها منتشر کرده‌اند نادرست می‌دانند. اما تا همین امروز که مشخص شده عیسی و برایان نمی‌توانند در لیگ برتر و آسیا برای سپاهان بازی کنند هم قرارداد این بازیکنان را ثبت نکرده‌اند.

1359