ستاره سابق رئال مادرید، این بار در قالب کاراکتر بازی گلف!

ستاره سابق رئال مادرید، این بار در قالب کاراکتر بازی گلف!

پایگاه خبری فوتبالی – گرت بیل که سال گذشته از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، در بازی جدید فوتبال EA Sports FC، حضور نخواهد داشت اما در عوض، به عنوان شخصیتی جدید، به یک بازی ویدیویی دیگر اضافه شده است.

به گزارش فوتبالی، گرت بیل، ستاره سابق رئال مادرید و تاتنهام، به شخصیت جدید بازی ویدیویی گلف PGA Tour 2K23، تبدیل شده است. این مهاجم سابق دنیای فوتبال که 34 سال سن دارد، علاقه شدیدی به ورزش گلف دارد و در طول دوران فوتبالی خود، هر زمان که فرصتش را داشت، به وقت گذراندن در زمین‌های گلف می‌پرداخت و حالا با خداحافظی از دنیای فوتبال، زمان بیشتری برای این حرفه پیدا کرده است و قصد دارد به صورت حرفه ای تر این رشته را ادامه دهد و در همین راستا، در مسابقات مختلف گلف شرکت کرده است.

حالا طرفداران می‌توانند او را به عنوان یک شخصیت جدید که به بخش بازیکنان حرفه ای بازی گلف شرکت معروف 2K'S Games، اضافه شده است، مشاهده کنند. کاراکتر او، پس از اسکن چهره اش، امروز به دنیای این بازی اضافه شد.

گرت بیل که در دنیای فوتبال، با بروز استعدادی درخشان از تاتنهام به رئال مادرید پیوست و ضلع سوم مثلت مخوف BBC را در کنار بنزما و رونالدو تشکیل داد اما، بر خلاف انتظارات هواداران رئال مادرید، موفق نشد تا از استعداد خود نهایت بهره را ببرد و کم کم از اوج فاصله گرفت تا در نهایت سال گذشته کفش های خود را بیاویزد و از فوتبال خداحافظی کند.

2102