حضور پسر بزرگ مسی در آکادمی اینتر میامی

حضور پسر بزرگ مسی در آکادمی اینتر میامی

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که پس از پیوستن لیونل مسی به تیم اینتر میامی، تیاگو مسی پسر بزرگ لیونل مسی هم به آکادمی تیم اینتر میامی پیوسته است.

به گزارش فوتبالی ، با به پایان رسیدن فصل 2022/23، لیونل مسی تصمیم گرفت که دیگر پاری سن ژرمن و به طور کلی فوتبال اروپا را ترک کند و به این ترتیب به عنوان یک بازیکن آزاد راهی اینتر میامی و فوتبال آمریکا شد. مسی شروع فوق العاده ای در اینتر میامی داشت و با درخشش او، اینتر میامی توانست قهرمان رقابت های لیگ کاپ شود و به فینال بازی های جام حذفی آمریکا برسد.

به تازگی تصویری از آکادمی اینتر میامی منتشر شده است که در آن می بینیم پسر بزرگ لیونل مسی یعنی تیاگو مسی در تیم آکادمی اینتر میامی حضور دارد. این تصویر مربوط به تیم زیر دوازده ساله های اینتر میامی است.

تیاگو مسی در حال حاضر ده سال سن دارد و کار خود را در آکادمی اینتر میامی شروع کرده است. ویدیویی هم از بازی کردن تیاگو مسی به همراه دیگر کودکانی که در آکادمی اینتر میامی حضور دارند، منتشر شده است.

پسر رونالدو هم همواره وقتی پدرش به تیمی می رود، در آکادمی آن تیم حضور پیدا می کند و به نظر می رسد که پسر مسی هم همین رویه را در پیش گرفته است.

1470