گواردیولا به دنبال جذب ستاره 16 ساله بارسلونا بود

گواردیولا به دنبال جذب ستاره 16 ساله بارسلونا بود

پایگاه خبری فوتبالی - پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2023 به پایان رسید و تیم ها بازیکنانی را که می خواستند به خدمت گرفتند اما برخی از نقل و انتقالات هم به وقوع نپیوست.

به گزارش فوتبالی ، پس از جدا شدن عثمان دمبله از بارسلونا و رفتن او به پاری سن ژرمن، ژاوی هرناندز از یک بازیکن آکادمی بارسلونا در تیم اصلی استفاده کرد و او هم لامینه یامال بود. این بازیکن درخشش ویژه ای در ترکیب بارسلونا داشت و به طور کامل به تیم اصلی بارسا راه پیدا کرد. به نظر می رسد که پپ گواردیولا این بازیکن را برای منچسترسیتی می خواسته است.

به گفته روزنامه مارکا، در تابستانی که گذشت، لامینه یامال مورد توجه پپ گواردیولا قرار داشته است و این سرمربی اسپانیایی بازیکن جوان بارسلونا را برای سیتیزن ها می خواسته است. در حقیقت گواردیولا با توجه به این که خودش در بارسلونا کار کرده است و به خوبی از آکادمی بارسلونا یا همان لاماسیا شناخت دارد، به دنبال جذب ستاره های این آکادمی برای تیم خودش است.

البته ژاوی هرناندز و مدیران بارسلونا با به فروش رسیدن لامینه یامال که در حال حاضر 16 سال سن دارد، مخالفت کرده اند. آن ها معتقدند که یامال جای زیادی برای پیشرفت دارد و همچنان باید در بارسلونا بماند.

1470