عکس؛ آخرین تمرینات رونالدو پیش از رویارویی با الرائد عربستان

عکس؛ آخرین تمرینات رونالدو پیش از رویارویی با الرائد عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - فیفادی به پایان رسید و به این ترتیب بازیکنان به تمرین تیم های باشگاهی خود برگشتند و برای بازی های لیگ ها آماده می شوند.

به گزارش فوتبالی ، در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، النصر قرار است فردا (شنبه) از ساعت 18:30 به وقت ایران به مصاف الرائد برود و به این ترتیب کریستیانو رونالدو دوباره برای النصر عربستان به میدان خواهد رفت و باید دید که در این بازی چه عملکردی خواهد داشت و اوضاع برایش چگونه پیش می رود.

آخرین جلسه تمرینی النصر عربستان پیش از رویارویی با الرائد عربستان برگزار شد و کریستیانو رونالدو با روحیه ای بالا در این جلسه تمرینی حضور پیدا کرد. النصر در حال حاضر در رده ششم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان است و الرائد در رده چهاردهم قرار گرفته است. النصر با هدایت لوییس کاسترو در این فصل به دنبال قهرمانی در لیگ حرفه ای عربستان است و با توجه به این که فصل را با دو شکست شروع کرده است، دیگر جایی برای از دست دادن امتیاز ندارد.

رونالدو در این جلسه تمرینی، تمرین شوتزنی و همچنین تمرین زدن ضربه سر انجام داد. ستاره پرتغالی در این فصل از رقابت های لیگ عربستان تا اینجای کار شش گل زده و چهار پاس گل داده است و به دنبال افزایش آمار خود است.

1470