مالیات دردسرساز گولسیانی؛ محکومیت در انتظار پرسپولیس؟

مالیات دردسرساز گولسیانی؛ محکومیت در انتظار پرسپولیس؟

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس پرداخت مالیات گئورگی گولسیانی را برعهده گرفته است و همین مساله شاید مشکل‌ساز شود.

به گزارش فوتبالی، بعد از مطرح شدن بحث محرومیت باشگاه سپاهان، اخباری هم پیرامون پرسپولیس به گوش رسید. این که گویا حکمی هم در انتظار قرمزپوشان تهرانی است. بعد از این که خبری از این محرومیت نشد این تصور به وجود آمد که گویا پرونده مذکور بسته شده و دیگر خطری پرسپولیس را تهدید نمی‌کند.

 به گفته منصور قنبرزاده اما این پرونده همچنان باز است. او در این مورد گفت:« احتمالا کمیته انضباطی بعد از تعطیلات تشکیل جلسه خواهد داد. ما در صدور رای هیچ نقشی نداریم و ما فقط اسناد را به کمیته انضباطی ارائه می‌دهیم. بعد از ارائه مدارک ما، دیروز جلسه‌ای با حضور اعضای کمیته و همچنین ممیزان مالیاتی برگزار شد. در این جلسه بررسی‌هایی انجام شد و به گفته مسئولان مالیاتی، باشگاه حق تضمین مالیاتی یک بازیکن را ندارد و مودی مالیاتی بازیکن است. در بعضی از قراردادها تضمین پرداخت مالیات آورده شده که قرار شد کمیته انضباطی این مورد را هم بررسی کند.»

به گفته قنبرزاده داستان محرومیت‌ها و بررسی قراردادها ادامه دار خواهد بود و شاید احکام جدیدی صادر شود.« این روند ادامه دارد و بعد از بررسی هر جا که موردی تخطی از دستورالعمل‌ها را مشاهده کنیم به کمیته انضباطی ارجاع خواهیم داد.»

4326