سردار آزمون قطعا در جام ملت‌های آسیا حضور دارد

سردار آزمون قطعا در جام ملت‌های آسیا حضور دارد

پایگاه خبری فوتبالی - مربی تیم ملی با تاکید مدعی است که سردار آزمون در جام ملت‌های آسیا همراه تیم ملی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، پس از پیوستن سردار آزمون به رم، شایعاتی پیرامون حضور وی در تیم ملی شکل گرفت. این‌طور گفته می‌شد که مهاجم تیم ملی به باشگاه خود تعهد داده که در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر تیم ملی را همراهی نخواهد کرد.

در همین راستا حمید مطهری دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم ملی در این رابطه مورد پرسش قرار گرفت. مطهری با رد این شایعه چنین توضیح داد: «ایشان را نداریم!؟ متوجه نشدم! نه، من هم این شایعه را فقط شنیده‌ام. سردار و همه بچه‌های ما با تمام وجود در اختیار تیم ملی بودند. در تورنمنت کافا سردار باوجود مصدومیتی که داشت، کاملا در اختیار تیم ملی بود و گل برتری ما را مقابل ازبکستان زد. شرایطش سخت بود و درخواست تعویض داد ولی با این وجود خودش را به بازی رساند و بازی کرد.»

وی ادامه داد: «من از این حرف‌ها تعجب می‌کنم. سردار وقتی به رم پیوست، به او تبریک گفتم و جواب تبریک مرا داد. زیاد راجع به این موضوع با وی صحبت نکرده‌ام ولی تمام بچه‌های ما با جان و دل برای تیم ملی بازی می‌کنند و من نمی‌دانم این شایعات از کجا نشات می‌گیرد. اصلا اینطور نیست و من تعجب می‌کنم. راجع به این موضوع نمی‌توانم پیش‌بینی کنم ولی می‌دانم که قطعا چنین چیزی نیست.»

1997