هشدار دکو به دو ستاره پرتغالی جدید بارسلونا

هشدار دکو به دو ستاره پرتغالی جدید بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی – بارسلونا در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان، ژائو کانسلو و ژائو فلیکس را به صورت قرضی به خدمت گرفت اما تضمینی برای دائمی شدن قرارداد هیچ کدام از این دو بازیکن وجود ندارد.

به گزارش فوتبالی، در تابستان 2023، جذب رایگان و قرضی بازیکنان، رویکرد اصلی بارسلونا بود تا بتواند با این روش، در مقابل بحران مالی که با آن روبروست بایستد، بحران مالی که به نوعی در سال 2021، باعث شد تا آبی اناری‌ها لیونل مسی را از دست بدهند.

ایلکای گوندوغان و اینیگو مارتینز، هر دو به صورت بازیکن آزاد به بارسلونا پیوستند، در حالی که تنها هزینه ای که بارسلونا برای خرید دائمی یک بازیکن صرف کرد، مبلغ 3.4 میلیون یورو بوده است که آن هم به بازگشت اوریول رومئو به نیوکمپ مربوط می‌شود. در طرف مقابل، کاتالان‌ها با فروش بازیکن، حدود 80 میلیون یورو درآمد داشتند.

بر اساس گزارش‌ها، بارسلونا حاضر بود تا بندی برای دائمی کردن انتقال کانسلو در سال 2024، در قرارداد این بازیکن پرتغالی بگنجاند اما جزئیات مربوط به این بند قرارداد، چیزی بود که باعث به تعویق افتادن تکمیل این قرارداد شد.

دکو، مدیر ورزشی جدید بارسلونا نیز به این موضوع اشاره کرده و درباره برنامه‌های بارسلونا برای این دو بازیکن صحبت کرده است:" نه کانسلو و نه فلیکس، بندی برای دائمی کردن انتقالشان، در قرارداد خود ندارند. این انتقال، یک انتقال ساده یکساله است. اگر آن‌ها عملکرد خوبی داشته باشند، ما تلاش خواهیم کرد تا آن‌ها را حفظ کنیم."

2102