سرپرست سپاهان: امیدواریم رای در استیناف شکسته شود / حکم کمیته انضباطی مبتنی بر قانون نیست

سرپرست سپاهان: امیدواریم رای در استیناف شکسته شود / حکم کمیته انضباطی مبتنی بر قانون نیست

پایگاه خبری فوتبالی - سرپرست سپاهان امیدوار است که کمیته استیناف رای کمیته انضباطی درباره محکومیت این تیم را بشکند.

به گزارش فوتبالی، بعد از محکومیت سپاهان توسط کمیته انضباطی، باشگاه اصفهانی، ماجرا را در کمیته استیناف پیگیری خواهد کرد و مدیران این تیم امیدوارند که حکم صادرشده، توسط کمیته استیناف نقض شود.

مهدی سلیمی سرپرست سپاهان به خبرنگار فوتبالی می‌گوید:" ما معتقد هستیم رای صادره مبتنی بر قانون نیست و تحت تاثیر فضای رسانه‌ای بوده است. بنابراین بسیار امیدوار هستیم که در کمیته استیناف رای تغییر کند."

سپاهانی‌ها در حالی به تغییر حکم کمیته انضباطی امیدوارند که برخی عقیده دارند با توجه به استفاده این تیم از بازیکن غیرمجاز، نتایج بازیهای شاگردان ژوزه مورایس باید تغییر کند و این تیم بازنده شود. واکنش سلیمی به این موضوع را بخوانید:" به نظر ما همین رای هم غیر قابل قبول است. ما مستنداتمان را در اطلاعیه‌ای که دادیم، منتشر کردیم."

به گفته سلیمی، در صورتی که کمیته استیناف حکم کمیته انضباطی را نقض نکند، سپاهان پرونده را به دادگاه کاس می‌‌برد:" موضوع را تا دادگاه CAS پیگیری می‌کنیم. ما روند قانونی را طی خواهیم کرد و تا رسیدن به حقمان کوتاه نخواهیم آمد. مسیرمان را ادامه خواهیم داد. امیدمان به قوت ادله خودمان است."

سوژه بعدی صحبتهای سلیمی، درباره روحیه خوب ژوزه مورایس و شاگردانش در روزهای اخیر است:" سپاهان تیم حرفه‌ای است و این را هیچ کسی نمی تواند انکار کند. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا تیممان را با همان روحیه عالی که داشته‌ایم به آسیا ببریم. این اتفاقات برای ما پایان کار نیست بلکه شروع یک فرآیند جدید است. ما با قدرت به راهمان ادامه می‌دهیم. بازیکنان در زمین و کادر مدیریتی و دپارتمان حقوقی باشگاه هم تلاش می‌کنند این روندی که سپاهان در پیش گرفته تا انتها پیش رود."

از سلیمی درباره برنامه این تیم برای میزبانی از حریفانش در لیگ قهرمانان آسیا پرسیدیم. پاسخ او را بخوانید:" برای ما اهمیتی ندارد که چه کسی به نقش جهان می‌آید. ما همیشه بهترین میزبانی را داشته‌ایم. امکانات اصفهان عالی است و هیچ کسی از آمدن به اصفهان و نقش جهان نارضایتی نداشته و مطمئن هستیم میزبان خوبی خواهیم بود."

گفت و گو از مریم صمدی