ستاره مغضوب تن هاخ، از تمرینات تیم اصلی کنار گذاشته شد

ستاره مغضوب تن هاخ، از تمرینات تیم اصلی کنار گذاشته شد

پایگاه خبری فوتبالی – بر اساس اعلام باشگاه منچستر یونایتد، جیدون سانچو، برای مدتی به دور از ترکیب اصلی یونایتد و به تنهایی تمرین خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن انگلیسی پس از کنار گذاشته شدن از ترکیب منچستر یونایتد در بازی برابر آرسنال، ادعا کرد که "قربانی" شده است و در شبکه‌های اجتماعی، از نحوه برخوردی که با او شده بود، ابراز نارضایتی کرده بود. او در پاسخ به سخنان اریک تن هاخ که ادعا کرده بود سانچو به دلیل عملکرد ضعیف در تمرینات از ترکیب تیم کنار گذاشته شده بود، خود را قربانی نامیده بود.

منچستر یونایتد بیانیه ای در توضیح این موضوع منتشر کرد:"  جیدون سانچو تا زمان حل مشکل انظباتی، برنامه تمرینات شخصی خود را به دور از تیم اصلی دنبال خواهد کرد."

پست اخیر سانچو که در پاسخ به اظهارات اریک تن هاخ، در صفحه شخصی سانچو منتشر شده بود، حالا پاک شده است اما چند روز در معرض دید همگان قرار داشت. 

منچستر یونایتد پس از مشکلاتی که بین سانچو و تن هاخ پیش آمد، مجبور شد تا با نبود آنتونی، دیگر وینگر راست تیم خود نیز کنار بیاید، بازیکنی که به دلیل اتهاماتی که به خاطر خشونت خانگی به او وارد شده، تا اطلاع ثانوی از ترکیب یونایتد به دور خواهد بود. شیاطین سرخ که از 4 بازی ابتدایی خود در لیگ جزیره، 6 امتیاز کسب کرده اند، باید روز شنبه مقابل برایتون صف آرایی کنند.

2102