کوچک‌زاده: کیفیت بازیکنان نساجی به الهلال می‌رسد

کوچک‌زاده: کیفیت بازیکنان نساجی به الهلال می‌رسد

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران معتقد است بازیکنان این تیم کیفیت برابری با بازیکنان گران‌قیمت الهلال عربستان دارند.

به گزارش فوتبالی ، فرهاد کوچک‌زاده درباره شرایط تیم فوتبال نساجی مازندران در آستانه اولین حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: حدود سه ماه است که تمرینات تیم را آغاز کرده‌ایم و آمدن مهدی رحمتی اتفاق خوبی برای نساجی بود. تیم ما با تصمیمات او به‌صورت کامل دگرگون شد و این همان اتفاقی بود که لازم بود در باشگاه صورت بگیرد.
وی با بیان اینکه نساجی تمرینات بسیار سختی را در سه مرحله پشت سر گذاشت، تصریح کرد: بازیکنان با ما راه آمدند و مسئولان باشگاه، همه امکانات لازم را برای نساجی فراهم کردند. وقتی 90 درصد بازیکنان و کادر فنی تغییر می‌کند، ناهماهنگی در اوایل فصل طبیعی است. رفته رفته دیدید چقدر خوب بازی کردیم. برنامه خاصی برای تیم مومبای سیتی داریم و تمرینات و بازی‌های دوستانه خوبی داشتیم. حریفان قدرتمندی داریم که هزینه‌های سنگینی کرده‌اند.

مدیر تیم نساجی با تمجید از رضا حدادیان خاطر نشان کرد: باشگاه مالکی دارد که بار تیم را به تنهایی به دوش می‌کشد و کسی از او حمایت نمی‌کند. با این وجود، تنها تیمی هستیم که پرواز اختصاصی داریم و دغدغه زمین تمرین و سفر نداریم. سفر چارتر به شهر پونه هند داریم و عوامل باشگاه و همکاران ما در شرکت هواپیمایی وارش زحمت کشیدند.

کوچک‌زاده با اشاره به همگروهی نساجی با الهلال عربستان عنوان کرد: نباید به این توجه کنیم که الهلال رقیب ماست. آنها مانند ما بازیکن دارند که شاید کمی گران‌تر باشند. با این حال کیفیت بازیکنان ما به آنها می‌رسد و تکلیف را در مستطیل سبز مشخص می‌کنیم. هواداران همیشه پشت ما بوده‌اند و ما را حمایت و دعا می‌کنند تا بچه‌ها بهترین بازی را به نمایش بگذارند. نساجی در سراسر کشور هوادار دارد و اطمینان دارم با ارائه یک بازی خوب، با دست پُر برمی‌گردیم.

وی در مورد هدف‌گذاری نساجی در فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: این مسئله یک بحث فنی است که رحمتی و همکارانش می‌گویند. نساجی تیم دست و پا بسته‌ای نیست و شاید فاصله مالی (با رقبا) داشته باشد، اما فاصله فنی ندارد. بازیکنان با تمام وجود می‌جنگند و هواداران حامی ما هستند.

مدیر تیم نساجی مازندران درباره میزبانی شاگردان مهدی رحمتی از حریفان آسیایی در ورزشگاه آزادی گفت: دوستان در باشگاه مشغول انجام کارهای لازم هستند. امیدوارم شرایط ورزشگاه آزادی به گونه‌ای پیش برود که میزبانی خوبی از رقبا داشته باشیم.

1470