روزی که منچسترسیتی اولین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند

روزی که منچسترسیتی اولین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند

پایگاه خبری فوتبالی - دوازده سال پیش در چنین روزی بود که منچستر سیتی اولین بازی خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را انجام داد و در آن بازی اولین گل تاریخ خود در این بازی ها را هم به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی ، اولین فصلی که منچستر سیتی حضور در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد، فصل 2011/12 بود. سیتیزن ها تا پیش از این فصل هرگز در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حضور نداشته اند. منچستر سیتی در اولین بازی خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2011/12 به مصاف تیم ناپولی رفت و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. منچسترسیتی در آن بازی در ورزشگاه اتحاد میزبان تیم ایتالیایی بود.

تک گل سیتیزن ها را در آن بازی الکساندر کولاروف در دقیقه 75 به ثمر رساند. آن گل اولین گل تاریخ منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا بود. تک گل ناپولی هم در آن دیدار توسط ادینسون کاوانی در دقیقه 69 به ثمر رسید. در آن زمان روبرتو مانچینی سرمربی تیم منچستر سیتی بود.

منچستر سیتی به طور کلی یک بار قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شده است و آن قهرمانی هم به فصل گذشته بر می گردد؛ جایی که سیتیزن ها با هدایت پپ گواردیولا سه گانه را فتح کردند.

1471