بزرگترین حسرت آرسن ونگر از دوره حضورش در آرسنال از زبان خودش

بزرگترین حسرت آرسن ونگر از دوره حضورش در آرسنال از زبان خودش

پایگاه خبری فوتبالی – آرسن ونگر، سرمربی افسانه ای آرسنال، اجازه جدایی دادن به اشلی کول در سال 2006 را، بزرگترین حسرت زندگی اش نامیده است.

به گزارش فوتبالی، این سرمربی فرانسوی، به مدت 22 سال، سکان هدایت توپچی‌ها را در دست داشت و در این مدت موفق شد تا 3 بار در لیگ جزیره و 7 بار در جام حذفی انگلیس، به قهرمانی برسد.

ونگر درباره یکی از بزرگترین اشتباهاتش در طی دوران حضورش در آرسنال صحبت کرده است به تصمیمش برای اجازه دادن به اشلی کول برای جدا شدن از آرسنال، در 17 سال پیش اشاره کرده است. 

کول از آرسنال به چلسی پیوست و خود را به عنوان یکی از بهترین مدافعان چپ تاریخ معرفی کرد. او در راه رسیدن چلسی به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در کنار دیگر افتخارات، به این تیم کمک کرد.

ونگر در اینباره گفت:" از بین بازیکنانی که آرسنال را ترک کردند و بعد از آن دوران موفقی داشتند، می‌توانم اشلی کول را انتخاب کنم. او تنها کسی بود که از ما جدا شد و دوران حرفه ای خود را تکمیل کرد و آن بزرگترین حسرت زندگی من است. ما اخیرا با هم دیدار داشتیم و خوشحالم که او در آنجا بود زیرا او احساس بدی داشت و من حسرت این را داشتم که او باشگاه را در آن زمان ترک کرد."

2102