بازیکنی که در آرژانتین شماره پیراهن جوانی‌های رونالدو را پوشید

بازیکنی که در آرژانتین شماره پیراهن جوانی‌های رونالدو را پوشید

پایگاه خبری فوتبالی - آلخاندرو گارناچو، بازیکن جوان آرژانتینی منچستر یونایتد همواره گفته است که الگویش کریستیانو رونالدو است و به نظر می رسد که او واقعا در حال الگو گرفتن از ستاره پرتغالی است.

به گزارش فوتبالی ، گارناچو در منچستر یونایتد با رونالدو هم‌تیمی بود تا این که ستاره پرتغالی جمع شیاطین سرخ را ترک کرد و راهی النصر عربستان شد. در بازی اخیر تیم ملی آرژانتین مقابل بولیوی که با پیروزی سه بر صفر آرژانتینی ها همراه شد، آلخاندرو گارناچو در دقیقه 85 بازی به جای نیکولاس گونزالس وارد میدان شد.

گارناچو در این بازی پیراهن شماره 17 تیم ملی آرژانتین را پوشیده بود. این شماره پیراهن، همان شماره پیراهنی است که کریستیانو رونالدو در جوانی های خود می پوشید. البته رونالدو در تیم ملی پرتغال پیراهن شماره 17 را بر تن می کرد اما گارناچو دوست دارد که در تیم ملی آرژانتین پیراهن جوانی های رونالدو را بپوشد.

آلخاندرو گارناچو در حال حاضر نوزده سال سن دارد و یک بازیکن جوان و آینده دار به حساب می آید. او از بازیکنانی است که هم در کنار کریستیانو رونالدو و هم در کنار لیونل مسی بازی کرده است و با این سنی که دارد بازی کردن او در کنار مسی و رونالدو در نوع خود جالب است.

1471