دو مدافع سابق آرسنال در رادار سمپدوریا

دو مدافع سابق آرسنال در رادار سمپدوریا

پایگاه خبری فوتبالی- شکودران موستفی، بازیکن سابق آرسنال، مدنظر یکی از باشگاه‌های سابقش قرار گفته اما  در این مسیر یک هم تیمی سابق او نیز برای همین قرارداد رقابت خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی ، مدافع آلمانی 31 ساله پس از جداشدن از لوانته اسپانیایی در تابستان امسال بازیکن آزاد است. توپچی ها در سال 2016 برای این مدافع 35 میلیون پوند به والنسیا پرداخت کردند و او 151 بار برای آرسنال به میدان رفت اما هیچ وقت به یک مدافع محبوب نزد هوادارن تبدیل نشد. این بازیکن در طول دوره پنج ساله خود در ورزشگاه امارات، دو بار قهرمان جام حذفی انگلیس شد و سپس در سال 2021 راهی باشگاه بوندسلیگایی شالکه شد. مستفی در حالی تنها 6 ماه از حضورش در  آلمان گذشته بود از شالکه جدا شد و برای دو سال به  لوانته پیوست و در اسپانیا حضور داشت. با این حال، او به دلیل مصدومیت در اسپانیا بازی های زیادی را از دست داد و تنها 15 بازی برای تیم دسته دومی اسپانیا انجام داد. 

اکنون به نظر می رسد که او فرصتی برای احیای دوران حرفه ای خود در سمپدوریا ایتالیا تیمی که بین سال های 2012 تا 2014 برای آن بازی کرده بود، پیدا کرده است. باشگاه ایتالیایی پس از از دست دادن یک مدافع میانی کلیدی خود در ادامه فصل، موستفی را مورد توجه قرار داده است. الکس فراری مدافع تیم سمپدوریا در تمرین آخر هفته گذشته از ناحیه رباط صلیبی زانو آسیب دید. موستفی قبل از رفتن به سمپدوریا در اورتون هم بازی کرده بود و بیش از 50 بار برای آنها بازی کرد. و همین درخشش باعث شد تا والنسیا او را جذب کند. با این حال، برخی رسانه ها ادعا می کنند که سمپدوریا نیم نگاهی هم به جذب  سوکراتیس پاپاستاتوپولوس، هم بازی سابق موستفی در آرسنال هم خواهد داشت، و اگر با مدافع آلمانی به توافق نرسد به سراغ مدافع یونانی خواهد رفت. مدافع یونانی 35 ساله سابق دورتموند و آرسنال پس از ترک المپیاکوس در تابستان بدون باشگاه مانده است و میتواند گزینه مناسبی برای تیم ایتالیایی باشد.

1009