لقب جدید برای مهاجم سرحال بارسلونا: کوسه!

لقب جدید برای مهاجم سرحال بارسلونا: کوسه!

پایگاه خبری فوتبالی - فران تورس 23 ساله در این فصل از تک تک فرصت هایش در بارسلونا و تیم ملی اسپانیا به نحو احسن استفاده کرده است.

به گزارش فوتبالی، فران تورس حالا لقبی جدید را دارد: ال تیبورون به معنی "کوسه" که در ابتدا هم تیمی هایش به شوخی این لقب را برایش انتخاب کردند اما حالا کاملا روی او جا افتاده است. 

فران تورس با آمادگی بدنی بالایی در اردوی پیش فصل بارسلونا حضور پیدا کرد و آمادگی خود را به رخ کشید. ژاوی که در شروع تابستان به فروش فران تورس فکر می کرد، با دیدن آمادگی این بازیکن نظرش را عوض کرد و حالا با جدایی عثمان دمبله روی فران تورس به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی تیمش حساب می کند. 

فران با وجود شایعات در مورد انتقالش به لیگ انگلیس در نهایت در بارسلونا ماندنی شد و در حال حاضر به یکی از لیدرهای این تیم تبدیل شده است. او در بازی اخیر تیم ملی اسپانیا نیز خوش درخشید. 

فران حالا با ذهنیتی شبیه یک کوسه در بازیها ظاهر می شود و جاه طلبی و درندگی بالایی دارد. هم تیمی های فران تورس در بارسلونا در گروه هایشان در واتس اپ، با شکلک کوسه با فران تورس شوخی می کنند اما به نظر می رسد که این لقب کاملا برازنده بازیکنی است که در حال حاضر به حریفانش رحم نمی کند.

4125