ژاپن و زدن حداقل چهار گل در چهار بازی اخیر (عکس)

ژاپن و زدن حداقل چهار گل در چهار بازی اخیر (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی ژاپن در حال حاضر در فرم بسیار خوبی است و به نظر می رسد که به خوبی در مسیر آماده سازی خود برای رقابت های جام ملت های آسیا است.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته در یک بازی دوستانه در رده ملی، تیم ملی ژاپن به مصاف تیم ملی ترکیه رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه چهار بر دو در این بازی به پیروزی برسد. ژاپنی ها در بازی دوستانه قبلی خود هم موفق شده بودند با نتیجه چهار بر یک تیم ملی آلمان را شکست بدهند. این پیروزی چهار بر یک ژاپنی ها مقابل آلمان، برای ژرمن ها تبعاتی داشت و موجب شد که هانس دیتر فلیک از هدایت تیم ملی آلمان برکنار شود.

تیم ملی ژاپن در بازی های قبلی خود هم نتایج درخشانی گرفته بود. ژاپنی ها در بازی دوستانه مقابل پرو هم موفق شدند با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسند. سامورایی ها در بازی دوستانه ای که مقابل تیم ملی ال سالوادور داشتند هم با نتیجه شش بر صفر به پیروزی رسیدند.

ژاپن در این مدت به خوبی نشان داده است که می تواند یک مدعی برای قهرمانی در رقابت های جام ملت های آسیا باشد و با توجه به سرمایه گذاری کشور هایی مثل عربستان روی فوتبال، به نظر می رسد که قهرمانی در جام ملت های آسیای پیش‌رو اصلا کار آسانی نباشد.

1470