گزارش ویژه/ بررسی بى نظمى در برگزارى بازى هاى فوتبال زنان؛ تقویم گمشده!

گزارش ویژه/ بررسی بى نظمى در برگزارى بازى هاى فوتبال زنان؛ تقویم گمشده!

پايگاه خبرى فوتبالى- در حالى كه در تمام دنيا، بازى هاى فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلى زنان طبق برنامه برگزار مى شود اما اين روزها بازيكنان اين رشته ها در ايران تكليفشان نا معلوم است.

به گزارش فوتبالى، در حالى كه سه رشته فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلى جزو رشته هاى پر طرفدار زنان در ايران است اما اين روزها عدم برنامه ريزى صحيح در برگزارى اين رشته ها، بازيكنان و مربيان را كلافه كرده است.

فوتبال

حدود سه ماه قبل، گلاره ناظمى از برگزارى بازى هاى ليگ برتر فوتبال در شهريور خبر داد تا باشگاه ها به تكاپو بيفتند. اما چند روز بعدش به علت حضور تيم ملى فوتبال زنان در مقدماتى المپيك اعلام كرد ليگ برتر فوتبال زنان در آبان برگزار مى شود.

كمى بعد هم ناظمى اعلام كرد بازى هاى ليگ وقتى آغاز مى شود كه تيم فوتبال خاتون بم از مسابقات جام باشگاه هاى آسيا باز گردد و با این حساب هنوز مشخص نيست زمان دقيق مسابقات چه زمانى است.

فوتسال

تير ماه كه قرعه كشى سوپر ليگ فوتسال زنان انجام شد، شهرزاد نصيرى مسئول برگزارى بازى ها اعلام كرد مسابقات سوپر ليگ فوتسال از ٣١ شهريور آغاز مى شود. اما چند روز قبل به باشگاه ها اعلام شده است كه مسابقات احتمالا دو تا سه هفته به تعويق بيفتد. مربيان هم به این قضیه اعتراض دارند چرا كه تمريناتشان را طبق برگزارى تاريخ قبلى تنظيم كرده بودند. به هر حال نه تكليف برگزارى مسابقات مشخص است و و نه وضعیت مسئول برگزارى مسابقات!

فوتبال ساحلى

يكى از مسابقاتى كه سازمان ليگ براى خالى نبودن عريضه برگزار مى كند مسابقات فوتبال ساحلى زنان است. مسابقاتى كه گلاره ناظمى مسئول برگزارى اش، قول برگزارى دوره اى آن را داده بود اما باز هم قرار است متمركز برگزار شود. چندى قبل به ۶ تيم حاضر در اين مسابقات گفته شده اواسط شهريور اين مسابقات برگزار مى شود. تيم هاى حاضر هم اردوهاى مختلفى بر پا كرده اند. اما حالا به آنها اعلام شده است شايد تا پايان شهريور برگزار شود تا اين ورزشكاران اين رشته هم ندانند چه زمانى قرار است به ميدان بروند.

گزارش از پانیذ فرحناک

٦٠٠١