شجاعی و عباس‌زاده؛ کاش اسپانیایی جدید مثل خمز نباشد!

شجاعی و عباس‌زاده؛ کاش اسپانیایی جدید مثل خمز نباشد!

پایگاه خبری فوتبالی - علی شجاعی و محمد عباس‌زاده باید با یک سرمربی اسپانیایی دیگر کار کنند و سعی کنند برخلاف تجربه قبلی، این‌بار نتیجه کار بهتر باشد.

به گزارش فوتبالی، خوان ایگناسیو مارتنیز دومین سرمربی اسپانیایی لیگ برتر است که پس از برکناری علیرضا منصوریان، هدایت تیم فولاد را برعهده گرفت. انتخابی که مورد توجه هواداران تیم اهوازی بوده و مرد اسپانیایی درحال آماده‌سازی تیم ‌خود قبل از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر است.

اما دو نفر از بازیکنان فولاد سابقه کار با دیگر سرمربی اسپانیایی لیگ را هم در کارنامه دارند؛ تجربه‌ای که چندان برای این دو بازیکن سابقاً پرسپولیسی خوشایند نبوده و درنهایت به جدایی انجامیده است.

محمد عباس‌زاده مهاجم قائمشهری فولاد فصل گذشته در تراکتور حضور داشت؛ عباس‌زاده که تقریبا همه از عدم علاقه خمز به سبک بازی وی آگاه بودند، باوجود زیاد بازی نرسیدن به وی، فصل قبل ۱۰ گل برای تی‌تی‌ها به ثمر رساند ولی حتی دبل این بازیکن مقابل پرسپولیس پس از حضور تعویضی در زمین هم باعث نشد تا پاکو خمز به این مهاجم گلزن روی خوش نشان دهد؛ پاکو با سبک و سیاق خاص خود صراحتا مدعی بود مهاجمی می‌خواهد که بیشتر دویده و پرس کند، نه مهاجمی که صرفا گل بزند! همین سلیقه خمز درنهایت باعث شد تا راه عباس‌زاده و تراکتور پس از سه فصل از هم جدا شود.

دیگر بازیکن فولاد که خاطره خوبی از کار کردن با سرمربی اسپانیایی تراکتور ندارد، علی شجاعی است. مدافعی که ابتدای فصل توسط تراکتوری‌ها خریداری شد و پس از حضور کوتاه مدت در انتهای اردوی ترکیه این تیم، پس از بازگشت به ایران قراردادش با تی‌تی‌ها فسخ شد! موضوعی که در تراکتور چندان نامتعارف نیست و شجاعی اولین بازیکنی نبوده که به این شیوه از این باشگاه جدا شده است.

حال عباس‌زاده و شجاعی پس از جدایی منصوریان، باید با یک سرمربی اسپانیایی دیگر کار کنند و باید دید این تجربه برای دو بازیکن سابقاً پرسپولیسی چگونه خواهد بود؟

1997