فوری/ احتمال تکرار سرنوشت سپاهان برای پرسپولیس

فوری/ احتمال تکرار سرنوشت سپاهان برای پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- حدود 12 ساعت بعد از حکم کمیته انضباطی درباره کسر امتیاز از سپاهان و محکومیت این تیم، حالا این نگرانی برای هواداران پرسپولیس به وجود آمده که شاید سرنوشتی مشابه، در انتظار تیم محبوبشان باشد

به گزارش فوتبالی، دلیل نگرانی آنها به خروجی جلسه امروز کارگروه ناظر بر قراردادها برمی‌گردد. جلسه‌‌ای که درباره راستی آزمایی و بررسی قراردادهای بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس تشکیل شده بود و خروجی‌اش ارجاع پرونده این تیم به کمیته انضباطی بوده است.

آنطور که سایت سازمان لیگ درباره این جلسه نوشته، با توجه به تخطی باشگاه پرسپولیس از دستور العمل ناظر بر قراردادها موارد تخطی صورتجلسه و طی نامه ای رسمی جهت رسیدگی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع شد.

این اتفاق در حالی رخ داده که رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، دو شب قبل در برنامه فوتبال برتر، صراحتا اعلام کرد که تیم او کاملا به قوانین مربوط به قرارداد بازیکنان احترام گذاشته و هیچ مشکلی از این لحاظ تیم او را تهدید نخواهد کرد اما نظر کارگروه ناظر در سازمان لیگ کاملا برعکس است.

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا کمیته انضباطی، جریمه‌ای مشابه سپاهان برای پرسپولیس در نظر خواهد گرفت و دوباره شاهد تغییر جدول لیگ برتر خواهیم بود یا اتفاق دیگری می‌افتد.

1984