صالحی: برای جبران نتایج گذشته تلاش می‌کنیم/ امیدوارم از خودمان راضی باشیم

صالحی: برای جبران نتایج گذشته تلاش می‌کنیم/ امیدوارم از خودمان راضی باشیم

پایگاه خبری فوتبالی- دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: باید تمام تلاش خود را انجام دهیم که نتایج گذشته را جبران کنیم کمی فشار رویمان هست اما با صبر و حوصله و تلاش باید بهترین نتایج را کسب کنیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، میثم صالحی دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران پس از آخرین تمرین این تیم در سالن فدراسیون والیبال اظهار کرد: حدود دو هفته است که در اردوهای تیم ملی والیبال ایران حضور داریم و شرایط تیم بسیار خوب است و کسی کم کاری نمی‌کند. همه چیز روی روال است و امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم.

وی ادامه داد: تمام مسابقات برایمان مهم است. امیدوارم در مسابقات پیش رو از خودمان راضی باشیم و بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

صالحی با اشاره به نتایج تیم ملی والیبال ایران در مسابقات گذشته تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا جبران کنیم. کمی فشار رویمان هست اما باید با صبر و حوصله و تلاش بهترین نتایج را کسب کنیم.

وی در خصوص مصدومیتش گفت: خداراشکر شرایط بهتری دارم. جراحی سنگینی داشتم و در حال حاضر مصدومیت را پشت سر گذاشته و برای کمک به تیم ملی آماده هستم.

1999