عکس؛ خنده‌های مسی پس از گلزنی انزو فرناندز

عکس؛ خنده‌های مسی پس از گلزنی انزو فرناندز

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در این هفته از رقابت های مقدماتی جام جهانی 2026 در منطقه آمریکای جنوبی، تیم ملی آرژانتین به مصاف تیم ملی بولیوی رفت و در نهایت موفق شد در این بازی با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی لیونل مسی در لیست تیم ملی آرژانتین حضور نداشت و به طور کلی لیونل اسکالونی به او استراحت داده بود. به نظر می رسد مسی و اسکالونی با مشورت هم به این نتیجه رسیده اند که بهتر است لئو مسی برای این بازی در لیست آرژانتین حضور نداشته باشد.

لیونل مسی در این بازی با وجود این که در لیست آرژانتین حضور نداشت، اما در ورزشگاه و کنار هم‌تیمی های خود حاضر شده بود و از روی نیمکت به تماشای بازی می پرداخت.

گل اول تیم ملی آرژانتین در این بازی در دقیقه 31 توسط انزو فرناندز روی پاس آنخل دی ماریا به ثمر رسید. بولیوی حدود نیم ساعت مقابل آرژانتین مقاومت کرد اما پس از آن دروازه اش فرو ریخت. لیونل مسی پس از گل اول آرژانتین که توسط انزو فرناندز زده شد، خوشحال شد و چهره ای خندان به خود گرفت و دوربین های تلویزیونی هم تصویر لیونل مسی در آن لحظه را شکار کردند.

تماشای گل اول آرژانتین به بولیوی

1470