چگونه از صعود 99 درصدی به حذف رسیدیم؛ نقش فیلیپین در حذف امیدهای ایران!

چگونه از صعود 99 درصدی به حذف رسیدیم؛ نقش فیلیپین در حذف امیدهای ایران!

پایگاه خبری فوتبالی – مالزی با پیروزی پرگل مقابل فیلیپین تفاضل گل بالایی را به دست آورد و رقیب ما در جدول برترین تیم‌های دوم شد.

به گزارش فوتبالی، تیم امید ایران در شرایطی باور نکردنی با یک حذف مبهوت کننده روبرو شد. امیدهای ایران در حالی که پس از شکست مقابل ازبکستان هم شانس بالایی برای صعود به عنوان یکی از برترین تیم‌های دوم داشتند اما نتایجی که در بازی‌های دیگر رقم خورد باعث حذفف ایران شد.

یکی از نتایج مهم تساوی دو بر دوی عراق مقابل کویت بود. عراق اگر با تفاضل دو گل یا بیشتر کویت را شکست می‌داد کویت حذف می‌شد اما در کمال تعجب عراقی‌ها فقط توانستند دو گل خورده را جبران کنند و بازی را به تساوی بکشانند.

نتیجه تاثیرگذارِ دیگر در روز دوم مسابقات رقم خورد. یعنی همان روزی که ایران با 4 گل افغانستان را شکست داد. در آن روز مالزی موفق شد با 5 گل فیلیپین را شکست بدهد و تفاضل گل بالایی را به دست بیاورد

جالب این که فیلیپین در این گروه چهارم نشد و به همین دلیل در جدول باقی ماند. همین باعث شد تفاضل گل مالزی با ما مساوی شود. تساوی در همه آیتم‌‌ها کار را به شمارش کارت زرد و قرمز کشاند و اینجا بود که ایران از مالزی عقب ماند.

1359